isabellehallstrom

Alla inlägg den 21 september 2011

Av isabelle hällström - 21 september 2011 22:12

Tjja :)

Jag har bestämmt mig för 1 sak ...

Eller 2 rättare sagt .

Nu ska jag duscha sen Sängen. Jag ska dusch och sova xD

Tycker de e typ dags nu ;)


Men vi hörs imon :)

  Natti, Natti <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 21 september 2011 21:37

Tjja :)


Fyfan, vad jag har en bra ponny asså !!

Red Aariel ida nere på ängen. Hon gick hur BRA som helst !!

Bästa ponny !! <3

Loooooooove too the Ponny <3


  Jag kommer Alltid älska Dig !! <3


Sen red jag och Matilda , Humlan och Masso :)

Vi red ut en sväng, och guud va skojj vi hade ;)

Fick veta lite vad Matilda hade för sig ikväll, och hon e sjjuk . Tro mig xD <3

Lööve yööö <3


Ponnysarna var duktiga, men Humlan var piiiiiiigg !!

Men Bäst som vanligt <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 21 september 2011 17:30

Tjja :)

Här jobbas de för fullt... Tror ja xD

Vi målar, och målar ;)


Snart ska ja till stallett :D

Mitt andra hem alltså !!

Till min andra syster

Till min Matilda

Till min älskalingar - Aariel - Masso - Humlan


// Issaa

Av isabelle hällström - 21 september 2011 15:27

Tjja :)

Nu blir det att käka, sen hem till Mats :)

Vi ska la måla i 2-3 timmar.


Sen blir det stallet och rida med Matilda :)

Bättre kan ju dagen inte bli !!

  Jag & Matilda igår <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 21 september 2011 13:23


  Världens Bästa Ponny !! <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 21 september 2011 13:05

Tjja :)


Vi har satt ut annons nu på Humlan på Hästnet ;( Det måste göras, men jag vill Inte !!

Men iaf så hittade jag en ponny som e asss bra. Hoppar Mvs.A utan problem, och e bara 8 år. Bra pris också !!

Men iaf så fick mamma svar typ direkt på humlan och gissa vad , det var dom den dära Gryma ponnyn som jag hade kollat på ;)

haha !! Jag tycket det va kanska skojj ;-)


Den e hur fiiiin som helst !! Vi funderar på att åka upp och kolla på den, men den står i Dalarna :O Låååååååååååångt !!

Men får se vad som händer :)

   Jag vill INTE lämna dig !!


// Issaa

Av isabelle hällström - 21 september 2011 12:00

Tjja :)

Mat, mat på Ica nu, ?? Va de så ?? Men Mat finns det ju så bara att äta xD

Nee, men nu ska jg Äta !! Inte på ica, men i mitt egna Ica - Hemma !!


  Såhär ser man ut när man har ätit - För mycket xD


// Issaa

Av isabelle hällström - 21 september 2011 10:06

Tjja :)

Gick inte till skolan ida heller. Jag mådde ass illa igår, och ände att det va bäst att stanna hemma ;) Mår bättre nu så ... ja ...


Idag ska ja med mamma och måla hos våran hovslagare :) Det e ju skojj s¨, vf inte liksom ??

Efter det blir det stallet ( När Matilda har slutat ) Så ska vi rida Masso och Humlan en sväng ut :)

Aariel ska jag rida ett ordenkligt pass på i paddoken !! Vill få igenom henne och tror att jag tar några språng på henne med :) Hon tycker ju det e skojj så ??

Ska hoppa studs och Mycket markbomar. Det behövs verkligen nu !!


Så ser min dag ut.

   Nu blir det att åka me Jessi ner till Bvc med Maja :) <3


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards