isabellehallstrom

Alla inlägg den 7 september 2011

Av isabelle hällström - 7 september 2011 22:23

Haha, xD


Nee, men ville bara säga att NI är gryma, staestiken är högt upp :) Och ni e ganska duktiga på att komentera ;) Men Ni lkan bättre, det vet jag xD <3

  

Hur söt får man lov att vara <3


// Issa

Av isabelle hällström - 7 september 2011 22:18

Tjja :)


Masso var SuperDuperJätteVerkligenSuper duktig idag !! <3 Lyssnade skit bra och allt !! Gick i supper form all the time, och arbetade på super fiint <3 Bästa ponny bus. Vi gjorde Galoppombyten , skänkelvikningar, framdelsvolt och sånt :) Riktigt skojj faktiskt ?? Man kanske ska bli dressyr ryttare ist ??


Haha.,Nepp, inte för min del. Men det e faktiskt kul att rida , även om ja inte e ngt proffs på det så lär man ju säg :)


Tack Natta för idag :) SuperDuper duktig va du med <3 Love U <3


Vad har NI hittat på idag då ??

  Kolla på Min vackra ponnybus <3 Love U <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 7 september 2011 13:56

Tjja <3


Nu ska ja hem från skolan, och käka lite :) Bloggar från skolan, då mitt internet dampar hemme xD


Ska rida lite idag och sånt, Ni vet ju redan :)


Men vi hörs senare ikvälll ;)


// Issaa 

Av isabelle hällström - 7 september 2011 09:40

Tjja :)


Måste bara visa lite bilder på sötaste Majapiraja <3 Hon e för söööt <3

Och nu börjar hon gilla mig ... - Äntligen xD


Maja <3

   Haha sa ju att hon av söt <3


Jag och Maja igår <3


// Issaa <3 

Av isabelle hällström - 7 september 2011 09:31

Tjja :) Nu har jag internet igen. Jag e ju i skola :)

Allt funkar och sånt - Och det bästa är att vi har typ 2 timmar håltimma nu , för idrotten är Inställd :D

Sååå göött !! 


Ponnysarna ida : Humlan vila för hon har tappat en sko typ :( <3


Aariel : Ska jag hoppa tror ja :) Rida igenom henne och lite sånt :)


Masso : Ett riktigt dressyr pass :) Ska bli riktigt kul !!


Ska inte gö så mkt annat. Förutom att det e skol foto idag då. Ni ska fåå se ;) <3

   Jag igår, efter en blött dag i stallet xD <3


Men hörs senare :)


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards