isabellehallstrom

Alla inlägg under november 2011

Av isabelle hällström - 22 november 2011 12:40

Slutade 12:20 ida =) Hade pedagogisk eftermiddag så skulle slutat vid 13:00 men ist för att harast och sen 15 min Matte så sluta vi ! Gött !

Skolan va ganska chill ida. Hade ba 4 lektioner ;) Ett-Pass, Idrott, No, Teknik ;)

Slapp asså, Matte och Tyskan ;) Goo da !


Imon blir dan ännu gooare asså !

Slipper antagligen stallet. Ska på bio, och kanske gö en sak innan de med, men får se .. ? Är inte helt hundra asså !

Ska se nya Twilight, filmen =) Med Matildaoch Peter. Kommer bli awsome !

Så goo dag idag & Imon ;)

 

Masso <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 22 november 2011 10:45

.. Hatar ..

  • När killar säger att Hamburgare e hästkött ....
  • När någon säger : Jag smsar sen, och sen inte smsar ?
  • När folk som e min "vän" snackar skit om mig. Sånt e så Falskt !
  • Om man berättar något man Inte får berätta !
  • När någon dissar mig !

Detta e ba 5 saker .. Tänk vad lååång listan kunde blivit ;)


Varför säger killar så ? Jo dom e ba avensjuka ! Och dom e omogna !


Varför säger man en sak man inte håller ? Ba för att de ska låta bra eller ?? Nää, skippa de asså !


Säg sanningen ist ? Så Falskt så de finns inte asså !!


Måste man säga de ? Nää. Inte om man inte får säga de ? Säg något du får säga ist !!


Jag hatar att bli Dissad ! Nää gör inte de, utan säg ist att du typ inte orkar med mig xD

 

Hästar e INTE hamburger kött !!!!! Dom e fina, vackra, Gryma djur !! <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 22 november 2011 08:07

Hann jag ? Vakna 07:30 ida. Och började 8 .... Upp fixa mig, klockan var 10 i .. Ut med hundarna ... Klockan blev 5 i 8. Sprang till skolan, och vips jag va i tid ;) Så grym e jag !

Gött att va i tid ;)


Dagens ida vettö ...

Rida Middis & Rida Humlan, tror jag rider med Matilda =) Gammla vanliga ^^


Massa tidsinställda inlägg kommer under hela dagen =)

 

Don`t ever look back, Don`t ever look back ...


// Issaa

Av isabelle hällström - 21 november 2011 19:59

Dagen blev ganska seeg ändå ... Kommer inget bra på Tv ens =(

Desperate house wifs kommer ju imon -.- Not good, ...


Middis var piiiiiigggg ida ! Helt sjukt asså. Glad och framåt =) Tack Matilda och Emma för ida !

Myssigt va de. Satans mörkt och läskigt att rida igenom galoppvägarna ba ...

De borde finnas belysning där asså. Då hade de varit mycket bättre asså ! =)

 

Hahahah denna bilden asså ... Kommer ihåg de såå väll xD


// Issaa

Av isabelle hällström - 21 november 2011 15:00

Så ska jag till stallet. Ska va ifrån stallet på onsdag tror ja, så får åka upp nu =)

Ska rida Middis och Humlan tror ja !

Masso har Emma, och Aariel har Matilda ! Tror jag ska rida med dom. Så de blir bra ju =)

Det e vad som händer idag typ ...


Ikväll blire Desperate House wifes ;D Grym dag asså !

 

Skolan e slut nu. Måndag avklarad ;)


// Issaa

Av isabelle hällström - 21 november 2011 11:56

.. Outfit : Rosa stigad tröja. Jeans, och Palladium och ofc myysig halsduk <3

.. Humör : Glad =)

.. Parfym : Sweet rose ;)

.. Sms : Nu e biljetterna bokade och klara :) <3

 

Hiss eller Diss ?


// Issaa

Av isabelle hällström - 21 november 2011 09:39

Nu har jag ba 3 lektioner kvar typ + lunch -.-

Men detta fixar jag ju ;) Med telefonen i handen, så löser de allt !

Goo måndag .. Bra start på veckan. Hoppas jag iaf ! ;)

 

Veckan e goo <3

Onsdag blir 1 över grym dag. Hela veckan blir undebar med undebara människor =)


// Issaa


Av isabelle hällström - 20 november 2011 19:01

.. Kan ni förstå hur undebara människor kan va ? Man vet verkligen vilka som e for real och vilka som inte e de ...


Dagen ida ...

Väntade på Matilda i typ 1 h, innan de fixa jag för 4 hästar ;) Inte dåligt asså.

Sen kom hon och vi red ut på Humlan & Aariel =) För oliver hade tappat en sko så han fick vila. Rida 2 vara på lilla rundan och sen in i paddoken <3

Tack för en assmysig ridtur <3 ( Om ni hörde någon sjunga på : without you , så va de jag och Matilda xD )

Fy Fan va Bäst du e asså !

 

Och Tack Peter som körde hem mig =)


Nu blire snart mat, och kolla på Beck ;D En bra kväll e de dags för då ...


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards