isabellehallstrom

Alla inlägg den 11 november 2011

Av isabelle hällström - 11 november 2011 20:40

Och inte blev det som planerat ...

Hann ba Hoppa Middis ida =) Det gick Super !

Jag red la lite dåligt, och e ganska missnöjd över mig själv, men Ponnyn var Kanon ! <3

Markarbetet var jag inte speciellt bra på ... Vet inte vad som hände ?

Mamma red Middis lite & förklara för mig <3

Hoppningen gick såååå mkt bättre ! Hoppa typ 1,10 utan problem !

Duktig Ponny bus !

Jag ska förbättra, mig och ponnyns ridning , Men man kan inte alltid ligga på Topp !


E hos Pappa nu & Har precis käkat =) Vet inte riktigt vad som händer ikväll ?

Vad ska NI gö ?

 

I`m so Happy, I`m so glad that I found you <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 11 november 2011 14:00

E full igång, och slutar inte än på ett bra tag ;)

Måste bara säga LYCKA till alla som ska rida SM, i helgen :D

Och speciellt till Lollo <3


Ponnysarna ida :

  • Hem, käka och sånt
  • Åka till stallet !
  • Middis, ska jag hoppa =)
  • Humlan går ut i skogen en liten sväng !
  • Aariel ska ut på galoppvägarna tror jag och galoppera av sig =)
  • Sen hem till Pappa !

Så e hos Pappa hela helgen =) Vet ej vad vi ska gö ?

Tror att vi ska till Farmor imon ;)

Men telefonen e Alltid på, så ba att smsa ;)

 

So Fuck U !


// Issaa

Av isabelle hällström - 11 november 2011 08:40

Folk ...

Jag e sjjukt trött på vissa människor ! Man säger :

- Ååå, jag älskar dig sååå mkt, kommer aldrig lämna dig <3


Vad händer 1 vecka senare då ? Jo då hör man aldrig mer av den personen ? Eller så får man veta att den har snackat såå sjukt mkt om än ?

Det e under nivån asså !

Men det som e värst e när någon säger något dom inte får säga ! För det kan göra ont !

Så sluta med det j*vla skitsnacket asså ! Varför ?

Kan man inte tänka så, innan man säger något ? :

- Borde jag verkligen säga detta ? Ska JAG verkligen säga det och varför ? :O

Nää man behöver inte snacka skit, man behöver inte tryka ner någon !

Så gör de ba inte asså !

 

Äkta, vänner asså ! DE e grejer asså !


Så alla ni som snackar skit och allt sån j*vla skit, Va inte i min närhet - TACK !


// Issaa

Av isabelle hällström - 11 november 2011 08:14

Asså, jag vet inte ... Antingen så gillar jag inte Tuppen, eller så gillar jag inte ba att va  uppe med den ? xD

Nää, sova ska man gö !


Red ju Middis & Humlan igår ! Gick bra. Jag red liksom i gympa skor, och gymkhana läder ? ;)

Okey, de gick la bra ? Aa, nästan ;)

De konstiga är , att Humlan arbetar bättre på Vanligt bett, och sämre på Pessoa ... ? Vet inte varför ? Men vill hon ha de får hon de =)

 

Nu blire en "mysig" skoldag, med Väner <3


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards