isabellehallstrom

Alla inlägg den 9 november 2011

Av isabelle hällström - 9 november 2011 20:13

Som om att jag åkte till stallet ida .. Nää ! De e ingen idè att planera, för de blir aldrig så ändå juu !

Tänkte gjort de ju... Men ringde mamma påvä ghem från skolan, och hon ba : Jag e påväg hem och fixat för alla hästar ?

Jahopp, so no stall ida inte ;)

Och jag var ute låst förrut =( Emelie la inte ut nyckel, så ba att vänta på mamma i 1 h e la gött ? hahah nää, de e det inte ! Men jag smsade med en goo människa iaf ;)

 

A beutiful pony i have ! <3


Så idag blev det en TV dag xD Har kollat på tv i 4 h typ ... Så ba 3 h kvar ? ;)


// Issaa

Av isabelle hällström - 9 november 2011 13:30

... Kör en goo da ida, med !

Drar till stallet ändå ... Har ingen lust att ba va hemma och tröka liksom !

Så idag :

  • Rida Middis =)
  • Rida Aariel eller Humlan, får se med Mami vem som verkligen behöver gå =)
  • Fixa och allt.
  • Sen hem och käka !
  • Kolla Tv hela kvällen !

Sa ju att de va en gooo dag ;)

 

Humlan för 1 årsedan ....


// Issaa

Av isabelle hällström - 9 november 2011 12:09

.... Folk som snakar skit !

.... Folk som vill trycka ner en och bara förstöra !

.... Folk som tror dom e bättre än någon annan !

.... Idoter !

.... Folk som e Falska !

 

So never try to be somebody, that you not are !


// Issaa

Av isabelle hällström - 9 november 2011 08:42

Snacka om att va nervös ....

Vakna, och va trött ida . Som vanligt xD Nää, men va liite extra spänd ida asså !

Engleska redovisning .... Jag var rädd ? Nää, men de gick ej bra asså !

J*vla skit !

 

Jag vill gö om de asså !


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards