isabellehallstrom

Alla inlägg den 6 november 2011

Av isabelle hällström - 6 november 2011 21:19

Humlan e BÄST ! Helt otroligt, va bra man kan va ! INGEN e bättre - No way !


Heat 1 : Jag red sådär ... Ponnyn var övertaggad och typ stressade sig själv,vilket gjorde att jag va stressad ...

Men de gick bra, vi vanna ALLA grenar förutom 1 ( den kom vi 2:a i ) !


Heat 2 : Red sjjukt mkt bättre, och allt flöt på hur bra som helst ! Upphoppen satt ass bra ! <3

Humlan var SNABB.SE ! Gick riktigt bra, och e NÖJD !!


Vi gick till final. Mötte Alleby,Alingsås, och örby =)


Jag var taggad. Kanske liite för mkt ... Men de gick bra !

Jag red faktiskt bra, och ponnyn .. Ja hon var BÄST på banan ! <3

 

Brons blev de =D E sjjukt nöjd. Och vårt lag var sjukt bra, och alla va lika glad =)


Tack för en undebar dag ! <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 6 november 2011 07:12

.. E man vaken och pigg ? E ganska trött annars, för jag har knappt sovit .. :(

Uppe med Tuppen iaf ;)


Ska käka och fixa iordning mig, och sen be ge mig till stallet =)

Humlan måste fixas, och tvättas typ, bilen ska packas och allt xD

För Nää de gjorde inte jag igår ?

 

Jag e över taggad, & säkert ponnyn med :D


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards