isabellehallstrom

Alla inlägg den 3 november 2011

Av isabelle hällström - 3 november 2011 21:37

Haft en goo kväll nu. Med massa tjöt på Facebook, och sånt ;) Facebook, asså ! De e STORT nu ! Och jag e en Facebook Nörd - Japp ! And I lov it ;)


Nu avlutar jag kvällen med massa Tv och allmänt chill !

 

Go Natt & Ha en brra kväll !


// Issaa


Av isabelle hällström - 3 november 2011 19:06

Kör en Hiss & Diss, så här klockan 19:30 , på en helt vanlig Torsdags kväll ! =)

Och ni får GÄRNA komentera om NI Inte tycker så, eller om NI tycker så =) E skoj att höra folks åsikter !


Diss :

Killar ! Fet DISS !.

Och jo jag vill ha en kille. Vem vill inte de liksom ? Men ...

Dom ska Alltid visa att dom e såå *coola* ? Så bra ?

Nää, Killar är såå UTE just nu !

 

Nää killar skiter vi i just NU !


Hiss :

Tjejer ! Stor Hiss till ALLA er tjejer !

Vi får ta All j'vla skit hela tiden. Men vi e starka och står på oss !

Tjejer e sååå INNE just nu !

 

Aa, även om vi kanske äter mkt xD


Komentera om NI tycker likadant, eller misstycker !


// Issaa

Av isabelle hällström - 3 november 2011 18:55

Red Middis förut . Red galhålan. Ett helt Nytt ställe, och jag red själv ? Men ponnyn ba gick som hon hade gått där 1000 x innan xD <3 Duktiga ponnyn var väääldigt pigg också ! Märkte att hon inte hade bästa kondisen ... ? Den får vi ju fixa !

Red Humlan efter det =) Travade HELA galoppvägarna . Ponnyn var grym ! Drog inte i någon backe eller ngt ! Känndes gött att ba komma ut och bara trava hela tiden på Långa tyglar =) Ponnyn ba gjorde de hon skulle liksom. Bara kondis övning dessutom ! =)

 

På söndag e det Lag Sm :D Tagga !!!


Nu har jag precis käkat Pizza, och e hemma hos Pappa =)


// Issaa

Av isabelle hällström - 3 november 2011 13:21

Lååångsam ! Matilda e lååångsam !

Prata med henne för 1 h sen & då skulle hon åka ? Har hon ommit än ? Näää !

Inte e man snabb inte ... Iaf inte om man heter Matilda långsamaste Kubic xD

Hehe, Älskar Dig ändå ... *host* <3

 

Klättra hit med dig nu ;)

 

// Issaa

Av isabelle hällström - 3 november 2011 09:45

... Att bli väkt på morgonen av hunden ...

Men nu e jag ändå uppe så ;)

Ska slänga mig in i en duchs och sen kolla Tv =) Myysig morgon !

 

Ponnysarna ida :

Humlan : Trava Hela galoppvägarna !

Middis : Rida galhålan ! Ett nytt ställe =)

Aariel : Uthyrd !

Masso : Galoppvägarna också tror ja !

 

Så stallet blire hela dan typ. Ska kolla med Matilda när hon ska upp ! Inte roligt att behöva rida FYRA ponnysar helt själv ... !

 

Och efter det blir det nog hem till pappa. För imon ska jag och Mamma ( Evenuellt ) åka och titta på Ängla hoppet =) Eller om vi gör de på lördag ? Får se.

Men Lycka Till alla som ska dit ! <3

 

Ja detta e då Lilla Anna af sten !

En av mina första ponnysar xD Jag red ju såååå bra då ? NOT !

Nämen hon ville inte hoppa så vi sålde henne, till en grymt bra familj asså ! Tea som hon heter, e så gullig och snäll <3 Hon kunde Inte fått ett bättre hem asså !

 

Ha en bra torsdag nu då vettja =)

 

// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards