isabellehallstrom

Alla inlägg den 19 november 2011

Av isabelle hällström - 19 november 2011 20:16

Dagen har varit GRYM ! Den började liite strässigt som vanligt :/

Vi visste inte om vi skulle hinna till Lc ... Så jag satt och planera hur jag skulle rida Lb& Lb+5, tills mamma säger helt plötsligt - Vi e framme ;D

Jahop, ba att springa ut och gå banan !!


Lc : Hon var jätte fin. Hon lyssnade på skänkeln, och handen ! En bra banan. Det fanns inga bra svängar, så jag bestämmde mig för att använda galoppen ist =)

Hon hoppa allt var hur fin som helst asså !

 

Min Prinsessa

 

 

Det svänger lite ;-)


Film, Lc


  Vi blev 2:a :D Bästa ponnyn !

Grattis till Louise som vann :D


Lb : Ponnyn blev Piiigg ! Hon blev de sist i andra klassen me. Mera motor från henne ;-) Hon var framme, och allt flöt på. Tills 6:an ... Jag tabba mig lite. Hon kunde lika väll kunnat hoppa ? Sen så skulle man ha lite kul också ... Kolla själv !


  Hon bocka ;O Trodde inte de ? Hahahaha, söta ponny

Jag fick en liten känsla av att hon stanna ba för attkunna göra så ? ;-) Kan ju va så.

 

Är så himla nöjd över min fina Svarta Stjärna ida !

 

Våran andra Tävling ba, och allt funkade ass bra !

 

Älskar dig ...

 

Dig med ofc ;-)

Tack Natta för att du filma =) Och sällskapet . Och påväg hem ^^ Shit va jag skratta ;)


Efter detta blev det hoppträning på Aariel =) Natta skulle med ner till ridhuset på Haffix !

Aariel har ALDRIG gått så bra i markarbetet ! ALDRIG ! Så sjukt fin . Hoppa de gjorde hon. Stillastånde några gånger också ... Blev lite missförstånd. Jag ville hoppa när vi skulle hoppa men, hon vill hoppa nääära ! Och rakt upp och ner


Tack Alla för idag ! =) Speciellt Natta !


Komentera gärna och säg vad ni tycker om filmerna =)

// Issaa

Av isabelle hällström - 19 november 2011 07:15

Hare bra !

För nu drar jag till Uddevalla, med Finaste ponnyn i Transporten, En bästa vän brevid mig och en Mamma som kör ;)

Det rullar mot Uddevalla ...

Jag e sjjukt taggad, och är helt övertaggad verkligen =)

Undra om ponnyn e lika taggad ? Jag tror nog de ...

 

Lycka till , kanske ? <3


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards