isabellehallstrom

Alla inlägg den 17 november 2011

Av isabelle hällström - 17 november 2011 18:45

.. E viktigt ! Man måste faktiskt ha vänner ! Iaf jag. Jag hade Aldrig klarat mig utan dom . Never.

Dom finns alltid där och stöttar mig ! Utan dom hade jag aldrig haft en anledning att gå till skolan.

Helldre att jag har 10 Äkta vänner, än 30 Falska som ba går runt och snackar om än !

Nää, glöm de ! Och jag märker fort vem som e MIN vän och vem som e falsk. Jag vill ha många vänner. Inte någon liksom som man är med 24/7. Utan Många som man Aldrig tröttnar på varandra ! Men jag vill aldirg trötta på någon.

Att bråka med en Nära vän, e sjukt jobbigt. jag HATAR det ! Speciellt om jag gjort ngt fel asså !

Jag ska försöka vara 1 bra vän !

I <3 My friends ! <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 17 november 2011 13:56

.. I skolan asså. Har 3 h ett-pass .. Not nice !

De e en lång dag. Stallet sen med =)


Middis får nog gå en kort sväng, ba sträka på sig !

Humlan vilar nog :/

Aariel ska Matilda träna gymkhana på =)

Och jag ska antagligen rida Gymkhana på Masso ;D Ska bli skojjigt <3

Goo stall dag med gooa väner ! <3


 

Fick en komentar att jag inte ba skulle skriva om , Hästar utan om annat, och TACK du som skrev ( den va anonym ) . Men TACK verkligen ! SKa försöka tänka på de du ;)


Låång da i stallet ida med !

Funderar på om Middis ska stå, och Humlis gå ? Får se vettö ;)

 

Sitter med Linnea och Elin <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 17 november 2011 11:58

Outift ...

 

  • Leopard klänning
  • Legins ..
  • Stövlar
  • Utsläppt hår

 

Min älskade hund i backrunden <3


Dagens :


.... Sms : Godmorgon <3

.... Parfym : Brtiiny spears

.... Humör : GLAD !


// Issaa

Av isabelle hällström - 17 november 2011 11:07

Som alltid finns där, Det finns alltid en känsla. Spelar ingen roll hur den e. Den kan va rädd,glad, m.m Vad som helst.

Men Någon känsla finns alltid där ! Antingen e man glad,sur eller ledsen liksom.

Men det ska Alltid finnas en känsla. Annars e det tomt ....


Känslan som finns där som gör Mig glad, när något e roligt, eller när man skrattar sig igenom en Matte lektion ;)

Med Massa undebara vänner ! Dom gör MIG Glad


Känslan som gör en ledsen... Den när Jag gör mig själv besviken :/ När någon sviker mig. Den känslan, vill jag aldrig uppleva, men jag gör !


Känslan, som får Mig att känna mig rädd. Är när någon blir Väldigt, arg ! Kanske inte på mig ... Kanske på mig ...

Eller när man kollar på asss läskig skräck film, ensam hemma , de gör mig liite rädd .. !


Känslan som får mig att känna mig speciell är när någon vill Mig just något. När någon berättar att jag är speciell för dom. Eller om någon säger något speciellt till Just Mig ! Man är Alltid speciell på sitt vis.

   

Jag är jag liksom. Kommer aldrig bli precis som DIG ! Man e som man e. Och man ska Alltid va sig själv ! Gillar man inte vem man e så ändrar man på sig. Aldrig bli någon annan. För det lyckas man inte med ! Never !


Känslor har ALLA ! Någon känsla. Oavsett om det är hat eller kärlek, så har man Alltid känslor. Vissa kan man såra lättare än andra. Vissa svårare. Att bli sårad e jobbigare, än att såra någon. Ibland märker man inte ens att man sårar någon, fast man gör det. Vissa kan bli sårade av ETT ord. Vissa av ett bråk.

Man ska aldrig såra någon !! ALDRIG !!


Kärleken, e den lättaste saken att såra någon i . Om man gör slut, kan någon bli väääldigt sårad. Eller bara veta att någon inte älskar än, kan också såra en.

Det finns Alltid saker som sårar ! ALLTID !


Men glöm inte en sak : Var ALLTID dig själv !


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards