isabellehallstrom

Alla inlägg den 8 november 2011

Av isabelle hällström - 8 november 2011 13:37

Åå, min klass asså ! Vi typ skrattade oss igenom Hela matte lektionen ...

Snacka om att man blir trött ! Gött att ha Bästa vännerna iaf ! =)

Våran klass, asså ! Vår ena lärare säger fötti, och de e kul vet ni ;)

 

Såå balla e vi xD


// Issaa

Av isabelle hällström - 8 november 2011 11:04

Denna veckan då ...


Ja, denna veckan blir det nog en ganska slapp, vecka =)


Tisdag : Ska rida, Aariel, Hulan och kanske Middis =) Hoppas på att träffa Emelie.M sen också !


Onsdag : Förhoppningsvis, så e jag häst ledig, och drar in till stan, med Emelie.M och möter lite gooa människor ;)

Hoppas på de !


Torsdag : Hoppas på att kunna Hoppa Middis =) Rida Humlan en sväng med !


Fredag : Rida Middis, Humlan & Aariel ! Drar till pappa på eftermiddagen.


Lördag : Ba va hos pappa. Får se vad vi hittar på ;)


Söndag : Va hos pappa, och sen åka hem till Mamma =) Får se om jag rider någon !

 

Många undebara dagar med dig <3


 

Er 2 varje dag typ <3


 

Dig med <3


En UNDEBAR chill vecka asså !


// Issaa












Av isabelle hällström - 8 november 2011 08:13

Jag e i skolan, nu och jag e redan trött & vill hem ... ;(

Jag känner att jag fick sova inatt, men de hjälper inte ! Lika trött ändå typ ...

Smsa hela kvällen igår med gooa människor =)

Och imorse också ;)

 

Haha, världens goooaste ponny <3


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards