isabellehallstrom

Alla inlägg den 5 november 2011

Av isabelle hällström - 5 november 2011 20:55

Ska man gå och lägga sig nu då ? Känns la liiiite sådär, klockan 9 på en lördag kväll ^^

Men behöver ladda för en undebar dag imon !

Lag-Sm 2011 !

Och vet Ni ? ALLA hejar på LANDVETTER ! <3

Tävling all day long ... Ska bli skitt kul och e sönder taggad redan ...

Undra imon då.. ? Nää gö inte de xD

 

Imon kväll, får vi hoppas att de händer ngt kul med ;) Får la se vad som händer !


Nu går jag & Humlan och lägger, oss.

God Natt  Sov Gott ! <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 5 november 2011 17:05

E hemma nu, efter e dag i Borås, med undebara människor !

Träffa massa, Isabella, Lollo, Ella ,Nellie m.m ...

Va en goo dag,med gooa människor !

 

Grattis Lollo som blev 2:a idag :D jag e ju Bäst på att Peppa ;) <3


Och, grattis till ...

 

Nellie, som är i A-final ! :D

Nu vinner du hela skiten , Okej ? <3


Nu taggar jag själv inför imon ...

LAG SM, på Bästa ponnyn ! Humlan & Jag <3

Och det Bästa sällskapet ofc ;) Eller va säger du Emelie.M ? <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 5 november 2011 07:24

. E Jag uppe :O Jo, men de e ganska mysigt att va uppe när de e mörkt ? =)

Men de där att komma upp ur sängen ....


Nu ska jag och Mamma åka och fodra, och sen till Borås =)

Kolla ängla hoppet !

LYCKA TILL alla !

 

Alla ponnysar får stå, idag, alla utom Aariel ;)

Hon ska kondis tränas ! =)


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards