isabellehallstrom

Alla inlägg den 24 november 2011

Av isabelle hällström - 24 november 2011 20:15

GÖR EN SÅN SOM ALLA GJORT DÅ !


Namn: Isabelle Hällström

Piercingar: Öronen,

Tatueringar: Nej
Längd: Ca 165cm

Skostorlek: 38-39
Hårfärg: Blond !
Fräknar: Nepp !
Kär? Nja, men vill bli !
Önskar du att du bodde någon annan stans? Nopp !
Tänker du på självmord? Nej !!
Använder du droger? Nej aldrig!
Vilken parfym använder du? Lite allt möjligt !
Vad är du rädd för? Spindlar, små kryp och sånt !
Gillar du att tvätta? Nej haha, det är inte min grej !
Gillar du berg och dalbanor? Jaa klart jag gör !

Senaste...
Låten du hörde: Mr.Know it all !

Låten du laddade ner? Kommer faktiskt inte ihåg

Personen du ringde? Mamma

Personen som ringde dig? Mamma
TV-program du såg?

För eller emot...
Långdistansförhållanden?

Utnyttja någon? Emot
Självmord? Emot
Ungdomar som röker? Emot. Bara onödigt !
Förhållanden?

Favorit...
Låt: Mr. Know it all - Kelly Clarkson !!

Sak att göra: Mycket, rida, kompisar, osv.
Sport: Ridning
Kläder: Nästan allt!
Film: Twilight filmerna,


Har du någonsin...
Gråtit över en flicka?

Ljugit för någon? Ja det har jag ..
Varit i slagsmål? Ja !

Blivit arresterad? Haha, nej
Träffat någon från internet IRL? Inte än iaf .. ;)


Antal...
Hjärtan brustet på grund av dig? Tror inga, hoppas inte
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Det är en del !
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ganska många ;)


Senaste...
boken du läste? Ingen aning !

Personen du fick e-mail av?  Emelie tror ja ..

Personen du fick brev av?  Inte en anning ...

Personen du fick sms av? Danne .. ;)

Gången hela din familj åt middag tillsammans? De va ett tag sen ALLA i min familj åt en midda tsm ...

Vad har du gjort idag? Skolan, pluggat & inget mera, inget stall idag !
Var det kul? Nej ! Hatar att sitta inne och ha tråkigt !
Brukar du svära mycket? Haha ja det händer en del !
När stiger du upp på morgonen? Vardagar: 07:00

Gillar du att slåss? Nej !
Vad ska du göra ikväll? PLUGGA !
Vad är du allergisk mot? Falska människor
Var har du ont? Ingenstans för tillfället
Använder du hårspray? Nej
Kan du stå på händer? Mot en vägg ja ;)

Håkan Hellström eller The ark - Ingen av dom !

Salt eller socker? Socker
Gillar du ketchup?

Är du glad nu? Hyffsat
Var du glad igår? Ja
Vad dansar du helst till? MUSIK KANSKE ??
Stockholm är... ?  En stad ?

Göteborg är... ? Bästa staden !
Kan du sjunga?  Ja det kan jag, men sjunger som en åsne-katt
Spaghetti eller makaroner? Både och !

Land du vill besöka? USA, THAILAND, SPANIEN OCH MÅNGA FLER !

  


// Issaa

Av isabelle hällström - 24 november 2011 17:39

.. De blir alltid så -De blir Aldrig somman tänkt sig ...


Skulle till stallet ida och rida ? - Nää. Nu ska jag va hemma och chilla ;)

Aja, de e skönt och ba va liksom . Gött när mamma ringer och säger :

- Du behöver inte åka till stallet. de e redan fixat ;-)

- Gött då e jag hemma då !


Så nu blire chill framför tv med mobilen, innan mamma kommer med Pizza ;)

 

Svara aldrig , innan du fått frågan .

 

// Issaa

Av isabelle hällström - 24 november 2011 16:00

.. E seeg ! Har haft prov :/ Gick la sådär. Fatta inte mkt xD

Slutar 4 ida ... Skojj - NOT !


Efter de blir de ofc Stallet :


Stallet ida :

  • Fixa allt. Mocka och sånt !
  • Rida Middis =)
  • Får se om jag hinner rida Humlan eller vad som händer typ .. <3

 

Tycker ni skolan också e seeg ibland ?


// Issaa

Av isabelle hällström - 24 november 2011 13:37

Min och Masso`s historia då ... Den har varit både UPP och NER ! De började med att mamma såg en annons på henne på Hastnet.Se . Dom ville låna ut henne. Vi visste ju vem hon var eftersom hon hade gått gymkhanan =) så ja, sa mamma vi åker upp och kollar. När vi kommer upp stod hon i gången. Och Pernilla kommer fram till mig ( Ivarsson ). Och berättar lite om henne. Jag red henne, och blev helt förälskade !

Sjukt vilken GRYM ponny asså ! Mamma gilla henne med. Hon visste att jag skulle lär mig mycket på henne.


Efter 1 månad tror ja de va, så kom hon hem till mig =)

Det såg la inte ass bra ut i början asså :/ Men , man lär sig asså !


 
  Jag var RIKTIG liiten ! Shit de va ba 2 årsedan ? :O


 Och det var dags för Tävling.

Min andra Tävling var Gp-ponnyn. Vi missade Lc så jag gick rakt in i Lb. Hon var GRYM ! Men fick typ - poäng för jag hade för snabb ponny xD Han skrev att jag hade för snabb ponny liksom ?

Masso fööör snabb ? xD


Brämhult, var en av mina första Tävlingar på våren.


  Jag var Meeting bäst ;)

Så grym asså ! <3


År 2010, ville jag ha med henne till Varbergshoppet.


 

Det slutade med en vinst, i Lc. MIN första start där och vi VINNER :D

Jag var sjukt glad !

Sen åkte hon med till Gp-ponnyn för andra året då. Hon var jätte fin.


  Felbedömde kombenationen och rev .. Hade gått vidare annars :/


Efter det var det ännu mera Tävlingar. Tex Nordhalland.


 

Jaa, man kan ju gå igenom hinderna om man inte vill hoppa xD


Sen kom ju olyckan med Humlan ... Red ju inte då.


Nu e vi igång igen, och e på TOPP ! Jag älskar ponnyn, och vi Laddar inför Gp-ponnyn semifinal :)

Snacka om att ha haft en UNDEBAR resa med henne ! Jag kan säga att jag har varit sjukt sur på denna ponnyn, men varit ÖVERglad med ! Kan ni förstå, att jag har varit placerad på VARJE Tävling jag har varit på detta året, på Masso ;D Hon e så sjukt Grym !

 

Älskar dig <3


Vi har haft en Grym resa ! Jag har inte alltid var överlycklig ... Men Väldigt Väldigt ofta ! <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 24 november 2011 11:22

Torsdagens outfit :

   

  • Leoparda klänning.
  • Legins.
  • Stövlar.
  • Och BIG halsduk
  • Utsläppt hår.

 


Masso`s, historia kommer sen. Och den e lååång !

Så checka bloggen sen vettja ;)


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards