isabellehallstrom

Alla inlägg den 1 november 2011

Av isabelle hällström - 1 november 2011 21:31

... Kunde inte ha blivit bättre !

Bra Början bra slut !

Börja med att va i stallet och rida 2 undebara ponnysar <3

Sen träning på Den Bästa ! <3 

Gick Super ! Ponnyn gick skett bra, och jag re okej ändå . Eller de va bra, tills jag msslyckades med upphoppen, men de funka ändå ... typ ...


Nu sitter jag hemma hos Emelie, och ska nana här =)

Det tråkiga e bara att jag missar Desperate House Wifes :( Inte skojj asså ! Får kolla på datan, om det nu går ...

Du gjorde min dag idag ! <3


// Issaa 


Av isabelle hällström - 1 november 2011 16:59

Tjjoohho , alla människor =)

Sitter hemma hos Emelie just nu, och har allmänt skojj, asså ! 

Aa, de e en bra vän de asså !

Emelie Mårtsensson, en Grym vän e du <3


Har fixat för 5 hästar idag. Hjälpte Hanna med Masso, och det gick Super !

Sen red jag , Middis , med Becka & Natta =) Hon var piiigg asså ! Men hon va riktigt glad att få komma ut asså !

Danke för ridtuen <3
Efter det red jag Aariel i Paddoken, och Emelie.M och Sara va med. Ponnyn gick Super bra och jag e skit nöjd !


Nu sitter jag hemma hos Emelie som sagt, och väntar på att klocka ska bli , halv 6, så jag kan gå upp till stallet. Träningen på Humlan börjar vid 7 typ =) Gymkhana , vettö när man e trött ? Naa, vette fan hur detta ska gå ... Men , men. Humlan e Bäst så shit the same ;)

Jag Älskar Dig ! <3


// Issaa  

Av isabelle hällström - 1 november 2011 07:08

Nu ska jag med Mamma till stallet ... ? 7 på morgonen, måste ha blivit något fel någonstanns xD

Och sen ska jag ju va där hela dan, och träna ikväll !

Så ingen bra uppdatering idag inte ! :/

 

God Morgon, & Hej då ! ;)


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards