isabellehallstrom

Alla inlägg den 20 november 2011

Av isabelle hällström - 20 november 2011 19:01

.. Kan ni förstå hur undebara människor kan va ? Man vet verkligen vilka som e for real och vilka som inte e de ...


Dagen ida ...

Väntade på Matilda i typ 1 h, innan de fixa jag för 4 hästar ;) Inte dåligt asså.

Sen kom hon och vi red ut på Humlan & Aariel =) För oliver hade tappat en sko så han fick vila. Rida 2 vara på lilla rundan och sen in i paddoken <3

Tack för en assmysig ridtur <3 ( Om ni hörde någon sjunga på : without you , så va de jag och Matilda xD )

Fy Fan va Bäst du e asså !

 

Och Tack Peter som körde hem mig =)


Nu blire snart mat, och kolla på Beck ;D En bra kväll e de dags för då ...


// Issaa

Av isabelle hällström - 20 november 2011 16:30

.. av tv:e serier ! Mitt tycke !


  • Gossip Girl , Lätt !
  • Desperate House wifes, så bra !
  • Grey`s and Anatomy,  aa..
  • Body of Proof, Älskar hennes kaxig attityd !
  • 2 ½ män. Fast MED Charlie. Utan charlie suger de !

 

Mitt tycke.


// Issaa


Av isabelle hällström - 20 november 2011 14:00

.. Blir min sista Tävling för året. Chrismes show. Den 8-11 december !

Ska bara ha med mig Middis. Hoppar Lb,Lb,Lb och om de går bra hoppar jag La på söndagen =)

Vilka träffar man där ? Ska bli gött, att åka på ett 4 dagars metting, och träffa Massa undebarar människor asså ! <3 Frågan e - Slår detta Varbergshoppet ? Får la se ...

 

Masso,Aariel och Humlan , No more Tävlingar för dom =(

Jag vill hitte en Tävling, typ Lc Lc+5 till Aariel, och en Lb, Lb+5 till Humlan !

Men jag gör inte de =( Någon som vet någon ? Max 1 h ifrån Gbg !

Så säg gärna till =)

 

Har 4 ponnysar nu ... Tajt med tid ...

Men det funkar. Om inte så ska jag få det att funka !

Dom e liksom 95 % av mitt liv <3


Har Du något som e viktigt just för Dig ?


// Issaa

Av isabelle hällström - 20 november 2011 12:15

Humlan <3


 

Lb först sen Lb+5. Den Tävlingen asså ! Så sjukt nöjd över ponnyn ! <3


Middis <3
 
  Hon var så otroligt fiin , älskar henne <3


Tänkte jag läggerupp alla filmer här,så blire lättare att se dom ? =)


// Issaa
 

Av isabelle hällström - 20 november 2011 10:17

Godmorgon Alla =)

Ere ba jag som e skit trött ? Sova liksom ändå 11 h, och fortfarande lika trött ? ;)


Har inte en anning om vad som händer idag ...

Jo en sak - Jag ska rida med Matilda ikväll ;) När hon kommer hem från Malmö ^^

Hade la tänkt att göra en del andra saker men , nää hoppar över det ! Får se va som händer och sånt ;)

Massa tidsinställda inlägg kommer under hela dagen =)

 

Middis får vila idag & Aariel får vila idag

Dom va så duktiga igår !


Humlan ska jag rida, och Masso vet jag inte än ..

Aja, får la se vad som händer ? ;)


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards