isabellehallstrom

Alla inlägg den 4 november 2011

Av isabelle hällström - 4 november 2011 18:29

Att det snart e slut ?

Allt vi, har byggt upp, är över.

All rädsla, släpps.

All vilja,försvinner.

Men det är 1 sista Tävling kvar !

LAG SM 2011 !

Jag & Humlan tsm !

Vi kommer vara BÄST,inne på hela banan !

Allt vi kämpat för, alla motgångar, har vi klarat av Tsm ! <3

Du & Jag, VI klarade det !

 

Vi tog oss från Botten till Toppen ! <3


// Issaa


Av isabelle hällström - 4 november 2011 15:02

Gött att va hemma nu !

Red Middis galoppvägarna, och ponnyn var piiiiiigg !! Och jag menar de ! Smalad galopp ?  Nää skulle inte tror de va xD

Sen så red jag Aariel en liten skogsväg =) Ponnyn var också pigg, men de va lugnt <3

Humlan fick gå samma skogsväg som Aariel =) Hon ville ba galoppera, men nää inte de inte ;)


Efter de åkte jag och handla med Emelie ( Syster ) , Neo ( Hennes son ) , Och Emelie.M =)

Och nu ska vi käka !

 

Okej, jag Dissar inte killar längre ! Men jag HISSAR fortfarande tjejer STORT !

Men jag odissar killar ! Så dåliga e dom inte ....


// Issaa

Av isabelle hällström - 4 november 2011 09:16

Till stallet ... Ska rida 3 ponnysar, och fixa för 3 ponnysar =) Sen vet jag inte vad som händer ...

Får la se ;) Något skoj, kanske ?

Gött att ba va hemma i eftermiddag. Chilla eller va med kompisar ? =) Får se ...

 

Grattis Nellie, som var 4:a idag :)


// Issaa

Av isabelle hällström - 4 november 2011 08:33

Jag gillar inte att vakna av väkarklockan !

Pappa ba - Du måste upp Senast 8 imon ! För jag måste hinna med allt på jobbet m.m ...

Jag går upp klockan 8, Tror Ni pappa e vaken ? NÄÄ !!

STÖN !

Frågan e : Vad ska jag gör i stallet, i 5 h ? Får la ta och rida Alla ponnysarna ...


Humlan : Galhålan / Galopvägarna och galoppera av sig :)

Middis : Galoppvägarna, Ska få sträcka lite på sig :)

Aariel : Galopvägarna , hon ska få galoppera av sig hon med ! Det behövs ! ;)

Masso : Hon är Uthyrd :)


Det e min dag de !

Imon ska jag och Mamma till Borås, för att kolla Ängla hoppet :)

Måste gå upp vid 7, för de börjar 8 :O TIDIGT ja vet, men de ska bli skojj liksom ;)

 

Lollo och Musen :) Dom ska vi se imon ! <3


Nu ska jag käka, och Försöka väcka gammla gubben där inne xD


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards