isabellehallstrom

Alla inlägg den 2 november 2011

Av isabelle hällström - 2 november 2011 17:48

.. Och allmänt seg. Är hemma, nu för va i stallet imorse =) Träna Middis, och de gick bra. Ponnyn va grym & tillochmed Mamma red henne xD Nää, men de e bra för då vet hon lite mera liksom ! Bilder kommer imon !

Red Aariel efter, och ponnybus var pigg ! Men de va lugnt ! <3

Nu e jag hemma och de e gött att va hemma en kväll i tid iaf ...

Det e faktiskt ganska jobbigt att ha 4 hästar, att fixa och allt ! Men jag ska lyckas med det ! Hoppas jag ...

Känner att jag börjar bli sjuk också =( Inte mysigt inte !

 

Jag har ingen blogglust just nu =/


Så jag tar mig en kopp Te ist ;)


// Issaa

Av isabelle hällström - 2 november 2011 09:24

.. På en Bra dag !

Ska snart upp till stallet, och träna Middis. Ska faktiskt rida dressyr ;) Känns som om det behövs. Och på den ponnyn, känns allt undebart just nu ! 

Efter det ska jag rida Aariel, med Sara som ska låna Masso =) För Surprice e halt :'( Stackaren

Men ja, nu får Sara en roolliiig ponny xD

Undebar sart på en undebar dag !


// Issaa 

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards