isabellehallstrom

Alla inlägg den 15 november 2011

Av isabelle hällström - 15 november 2011 20:20

Red Humlan , Aariel & Middis ida =) Ganskastolt över mig själv som hann rida 3 ponnysar ;)

Middis gick galoppvägarna. Hon tränas imon ist. Mest markarbete sen lite hoppning på slutet =)

Hon var Grym, men över pigg ;) Helldre de än lat ... !


Aariel var duktig ida. Red ett paddok pass, så jag kunde rida igenom henne. Hon fixa de ;) <3

E verkligen nöjd över ponnyns utveckling ! Förutom att hon ser ut som en STOR Nallebjörn xD


Sist & Minst, red jag Humlis ;) Blev ett paddok pass där med, men ikke skulle hon arbeta ... Vi bråka liite sen funka det ... Typ ... ;) Aja, ponnyn e Bäst ändå ! <3

 

Nu blire käk, sen Desperate House Wifes ;)

GRYM tisda asså !


// Issaa

Av isabelle hällström - 15 november 2011 15:03

.. Till stallet nu =) Ska rida ett riktigt dressyr pass på Middis tror jag ! Ska bli gött att ria igenom henne asså. Och behöver verkligen de . Så de blir bra.

Får se om jag rider någon mera ;) Se vad jag orkar och hinner liksom ...

För ibland funkar de inte att rida 4 hästar på en dag :/ Även om jag hade velat de asså !

 

See yaa ! ;)


// Issaa


Av isabelle hällström - 15 november 2011 12:48

.. Outfit =) Kör dagens outfit !

 

 

 

Hiss eller Diss ?


// Issaa


Av isabelle hällström - 15 november 2011 08:25

Asså ärligt talat . De e inte okay att de e - 2 ute :O Helt sjukt va kallt de e !

Frost e de med =(

Vart tog den varma härliga sommaren vägen ? Jag vill ha tbx den !


Jag fryser ihjäl, på att gå till skolan och de e Max 1 km !!

Nää, nu tänker vi inte på de mer !

 

Här va de sommar =) Varmt och gött


Det ända bra med den här kylan e att amn kan ha massa varma kläder på sig ;)


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards