isabellehallstrom

Alla inlägg den 16 november 2011

Av isabelle hällström - 16 november 2011 20:10

.. FÖR mycket. Hoppa ju Middis ida. Markarbete gick mycket bättre. Jag våga gåpå hennelit emra,och honlyssna mycket bättre ! Så den biten e jag Nöjd med henne ! =)

Sen kommerhoppningen då. Som jag tycket att jag kan Såååå mycket bättre !

Hon gick bra ida,och rädda mig  x gånger ....

jag red ju inte speciellt bra asså. Jag satte henne i ett räcke , och i en oxer. 1 gång var ! Helt MITT fel. Men samtidigt så har jag bara haft henne i 3 veckor liksom ! Men jag vill FÖR mycket.

Jag har alldeles för högakrav på mig själv - I no. Men jag vet att jag kan , att Ponnyn kan - Därför blir de så. Det e inget jag kan ändra på. För när jag VET att vi kan bättre, så ska de ba funka !

Även om det inte alltid kan funk till 110 %. Men JAG vill de.

Så får se hur de blir till helgen. Om jag hoppar Lc, Lb ist, och ba leker i Lc ? Eller om jag gör som de e "bestämmt" ?

Jag får se. Skarida henne imon, sen bestämmer jag mig !

mamma tycker , Lc & Lb .. Men vet inte riktigt .. ?

Jag VILL klara de jue ...

Men,men ... Ponnyn gjorde vad hon kunde + liite till - Så e NÖJD med henne !! <3

Men med mig själv - Inte !

 

Älskar min Svarta Stjärna <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 16 november 2011 14:27

.. De e ju faktiskt, lill lörda ida ! Onsdag, mitt i veckan, alla säger ju att de e typ Lill lörda. Så aja goo lill lörda ;)


Humlan ska nog ut och galopera av sig på galoppvägarna ida. Känner att vi behöer det, om jag hinner .. :/

Men isf blir de bra !!


Jag ska ju hoppa Middis ida med. Jag tagga in för Lördag :D TÄBLING, Lb och Lb+5 ... Ska bli sjjukt kul asså !!

Mest markabete. Måste få igenom henne osv ...


Masso & Aariel e uthyrda.

 

Nu e Bud Maja hemma hos oss, så får gå och va lite med henne också ;)


Och förresten, Ha en BRA lill lördag xD


// Issaa

Av isabelle hällström - 16 november 2011 08:00

De blir Aldrig varmt. Aldrig mera än MAX + 5 typ ...

Först går man till skolan och fryser. Sen ska man gå Hem och frysa !

Sen ska man till stallet, och rida MInst 2 hästar och Frysa :O

Sen hem i en kall bil ...

Sen blir det ett VARMT bad. Sen sängen .


Det e det ända varma på hela dagen. Never varmt ute :(

Jag kommer snart se ut så här på riktigt ;)


Haha, nää i skolan e de varmt iaf <3


// Issaa 

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards