isabellehallstrom

Alla inlägg den 18 november 2011

Av isabelle hällström - 18 november 2011 20:43

Red Humlis med Emelie & Alexandra förut =) De gick jätte bra . Humlan var piiigg, men lyssna ändå, så e nöjd med henne ! <3 Tack för mysig ridtur tjejer <3


Imon då va ...

Alla i Uddevalla AKTAR sig, för jag och Natta kommer ! ;)

Fixa ponnyn förut och hon e knoppad och fin =) Allt e Packat och klart. Så imon e de ba att lasta och åka !!

Måste gå upp halv 6 imon :/ Måste alltså nana tidigt ida ...

Ska åka halv 7 så vi e där vid 8 Senast !!

Hoppar,Lc , Lb imon ist. Jag och Mamma prtat om de. Det e bättre om jag går in i Lc och satsar liite mera och känner att jag har full kontroll, och sen får en bra runda i Lb !


Ist för at jag hoppar Lb, och sen går in i Lb+5 och allt blir fel, och ngt händer !

Det e liksom min ANDRA tävling. Sakta i backarna lilla fröken ...

Mycket bättre, så de kör vi på !

 

Kameran laddar Just NU , och jag har med mig min lilla filmare <3

Så bilder och filmer kommer :D <3


Snacka om att vara Över taggad ...

 

// Issaa

Av isabelle hällström - 18 november 2011 13:30

Min första riktiga ponny var Molly <3 Molly the snake !

Hon var BÄST ! Hon lärde mig allt. Jag lärde mig att rida liksom på henne.


Jag fick Molly för 5 årsedan. Vi var på Landvetter banan. Linda ( Dom som hade henne då ) kom dit med henne. Jag fick rida utanför banan, för dom andra träna där. Jag träna lite gymkhana utanför.

Jag fick henne. Börja träna och tävla. Ld & Lc, ba. Va liksom 50-60 ;)

Hon va 24 år när jag fick henne. Hon hoppa allt om jag red ordenkligt liksom ...

Man kunde svänga så. Så hoppa hon liksom !

Jag vann ALLT mer eller mindre.

Kommer ihåg en Tävling som e sjukt grym ! Vi var i hoppslagna med kategori , B-C OCH D :O

Mamma ba, bara rida och så går de som de går liksom !

Nää, tänkte jag. Jag Ska fixa detta !

Jag svängde , och skänkla och Molly visst vad hon skulle göra ! Hon hoppa det jag styrde på !

Kan ni förstå ? Jag VANN :D Helt sjukt vad denna ponnyn , har gett mig Mycket <3


 

 

Hon var verkligen BÄST ! <3


Jag Älskar dig undebara Ponny <3

 


// Issaa

Av isabelle hällström - 18 november 2011 10:08

.. Inlägg kommer idag =) Tidsinställda ..

Om alla mina ponnysar genom åren typ !!

Så olla vettja ;) Hela dagen e  bloggen igång .

Only for U !

 

See ya !


// Issaa

Av isabelle hällström - 18 november 2011 09:43

.. De e beroende framkallande ! Jag e beroende !!

All säger de typ. Och de e sant xD Är inne på de så fort jag kan , all the time !

Har liksom 563 vänner, känner inte alla, men dom flesta.

Man träffar så sjukt mkt , nya vänner ! Utan facebook, hade jag inte träffat *host* ... ;)

Facebook e STORT ! SÅ häromdan , någon stanns om de skulle säljas typ, skulle det kostat över typ 10 biljader :O

Det e sjjukt asså !

Tänk ändå att det finns över HELA världen ? De e sjukt.

 

Så nu vet ni de ;)


// Issaa

Av isabelle hällström - 18 november 2011 08:06

Nää tack ! Snacka om att jag e trött . Men vid 7 på morgonen e man de. Väääääldigt Trött !

Fredag, e en seeeg dag. Mer seg än alla dom andra ! Slutar 3 =( Jag vill sluta vid 12 ;)

Haha, nää ba att ta sig igenom dagen ! ;)


Efter skolan blire stallet och fixa Middis :D Hon ska tvättas och knoppas. Bli riktigt fin. Ska packa Tävlingsskåpet !

För imon är de ju Tävling i Uddevalla :D E sjjukt taggad. Över taggad !!!

Så se upp Uddevalla, för Jag och Natalie kommer ! See upp asså.

Eller hur Natta ? ;)

 

Natalie Nygren


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards