isabellehallstrom

Alla inlägg den 14 november 2011

Av isabelle hällström - 14 november 2011 21:05

Man ska aldrig rida galoppvägarna, i mörker + dimma asså ! Jag var livrädd !

Red Middis där idag =) Ponnyn gick ass bra, grym galopp och allt. Men Fy Fan va läsktig de va . Jag satt och bara tittade efter Älgar och sånt ... Usch !


Efter de red jag humaln med Matilda & Emma =) Red ba Lilla rundan. Prata ba och skritta ut dom. Precis vad Humlis behövde, så skit bra !

Tack för en myysig ridtur <3

 

I`ve Miss U too mutch <3


Kollar på 2 ½ män just nu, ocg guud va dåligt de e utan Charlie asså =( Helt kast !

Jag vill ha Charile tbx jue !


// Issaa

Av isabelle hällström - 14 november 2011 13:18

.. på G =)  Snacka om att jag redan e super laddad ! Har inte Tävlat Hoppning på ett tag ! Såå e sjjukt taggad. På en Övergrym ponny också ! Ska till Udevalla i helgen med Middis =)

Sista Tävlingen innan Grevagården ! Känns som jag behöver "hoppa igenom" henne typ. Har ju bara gjort 1 ända Tävling, så detta blir awesome jue ! <3


Hoppar, Lb & Lb+5 !

Lb : Bara försöka få en Bra runda. Känna att jag fixar de liksom. Vi ju att fixar de, men har bara haft henne i 3 veckor typ ... Men samtidigt Satsa, liite !


Lb+5 : Bara göra en bra runda ! Få runt henne, och känna att jag inte gör fel och att ponnyn går på framåt liksom !

No svängar eller ngt sådant !

 

Ska någon av ER dit ?


Massa bilder hoppas jag att de blir =) Fööresten : Någon som vill med ?


// Issaa




Av isabelle hällström - 14 november 2011 11:34

Ni måste gå in och kolla på en Grymt bra blogg ;)

Steffys & Amandas blogg !

Steffys & Amandas <3


Sååå gå in och kolla nu vettja ;)


// Issaa 

Av isabelle hällström - 14 november 2011 11:24

Chillar vi ! All day long . Ska till stallet sen och rida Middis & Humlan =)

Middis först, Humlis sen ! Lättare och rida den Stora ponnyn först och sen den lilla ;)

Skogsturer, så dom får ut och röra, på sig liite . Och jag kan prata i telefonen samtidigt , typ ... ;)

Man måste ju ha sällskap Hela tiden !

 

Snacka om att va Coolaste ponnyn ! <3


Tyskan e inställd, så får sitta här i 1h :/


// Issaa

Av isabelle hällström - 14 november 2011 09:56

Vad jag e trött ! Orkar aldrig med måndagar asså ! Dom e så sega, och låååånga !

Tröök lektioner och allt i 1 typ :/

Blir la stallet sen & rida Middis och Humlis <3 Skogsturer på båda =)

Ba myysa i skogen eftersom jag inte varit i stallet på 2 dagar. men Mamma red och fixa, så de va ju bra ! =)

 

Älskar bilden , Coolaste ponnyn <3


Hahaha, igår ;) Kolla Beck & Smsa ! En Grym kväll asså . Vet ni hur mkt man kan skratta, för ett sms ? ;)

Jag vet de ;)


// Issaa


Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards