isabellehallstrom

Alla inlägg den 27 november 2011

Av isabelle hällström - 27 november 2011 20:23

Eftersom de e typ storm ute, kan de inte komma en orkan också ? De skulle varit coolt ...


Va ba i stallet idag. Rida - Nää ! Känndes inte som om vädret till åt de -.- Även om jag ville de ;D

De blåste Mkt ute . Mammas mat höll på att blåsa bort xD


Imon, kan ni fatta ? Jag börjar 11 :D Men jag ska gå upp klockan 6 ...

För jag ska till stallet innan och Hoppa Middis ... Hon måste hoppa, och jag börjar sent så varför inte ? Hinner inte på eftermiddagen , så aa .

 

Nää, jag behöver absoult inte sovmorgon ! Jag e ju sååå morgon pigg ;)

Men måste man så måste man !


Nu blire en ducsh och sen Beck <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 27 november 2011 17:45

I will never be the same without You !


// Issaa

Av isabelle hällström - 27 november 2011 16:30

Såg reprisen av Idol  ...

Kan ni fatta ? Molly åkte UT ??? :O De måste va ett skämt ?

Serri, de går ju inte utan henne !! Never ! Hon va ba 16 år och sjunger sååå bra !

 

Hon skulle ju ha vunnit hela skiten ... !


// Issaa

Av isabelle hällström - 27 november 2011 14:15

Serri ! Detta vädret asså !

F* F** !

Kan inte ens rida ida ? Mamma ringde och sa de =(

De blåser och regnar så mkt att hästarna får inte ens knappt titta ut ... :O

Kan de ba inte sluta regna ??? Please !

 

Typ som de e på bilden .. Varmt och soligt !

Så ska de va !!


// Issaa

Av isabelle hällström - 27 november 2011 13:06

.. Ska jag till stallet =) Vakna vid 11. Kollat på filmen Bilar. Den e bra asså !

Ska snart åka hem till Mamma för att hämta ridkläder och laddare till min telefon ^^

Sen blire stallet !

Idag ska jag hoppa Middis =) ( Kameran följer ofc med, hoppas på bilder och filmer osv ... )

Ska rida mkt markarbete, men ändå hoppa en del. De blire bra ju !

 

Min svarta Stjärna ! <3


Får se om jag rider någon mera ida. Kanske Humlan får se !


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards