isabellehallstrom

Direktlänk till inlägg 29 november 2011

Aariel <3

Av isabelle hällström - 29 november 2011 10:02

Kör Aariel`s hitoria då ...


De började med att Kicki ( Som äger Aariel ) ringde mamma. Hon prata lite och ville att vi skulle komma upp och rida henne. Upp till Tenhult. De var låååångt !

Men när vi kommer upp, kom vi upp till en liten jätte söt gård. Vi gick in i stallet och där stog hon .

 

Så söt <3


Vi skulle rida henne och de gick jätte bra. Hon va ba riden ett få tal gånger innan så.


Vi tog med oss henne hem. De kunde kanske bli ngt ?

Nästa dag, så ville jag rida henne. Det regnade och blåste och mkt trafik, men jag ville !!

Jag går upp med henne. När jag ska sätta mig upp så skjuter hon av mig, rätt rejält ...

Jag sa att jag ALDRIG mera skulle sitta på henne ! ( Jag blev rädd eftersom, jag precis hade brutit ryggen typ )

Sen red jag henne inte på nästan 1 år.

Sen bara en dag bestämde jag mig för att, rida henne nere på ängen. Hon var STARK ! Shiit asså.

Men jag kom upp till stallet igen och sa till mamma :

- Kan jag hoppa henne på clerounden , på tisdag ? ( Detta var på söndagen )

- Men va ?? Varför ?

- För jag vill ?

- Okay , gör du det !


Och de gjorde jag. Hoppa 60-70. Ponnyn var GRYM !

     

Hon ba sög tag i hindrena och Flöööög över !

 

 

Sen dess red jag henne.

Massa arbete. Jag har verkligen kämpat med henne. Och de har lönat sig.

Hon kunnde inte ens titta neråt typ, när jag började rida henne . Och nu ..

       

Vi kom 4:a <3

     

Jag e sjukt nöjd med mitt arbete över henne. Och de e inte över än !! Massa arbete och massa skojj kvar, så

let`s goo !!

 

Jag e såå sjukt nöjd över att jag betsämde mig för att hoppa dig på den clerounden , över att bestämma mig att ha kvar dig ! Jag e såå NÖJD över DIG ! <3


Jag älskar dig ! <3


// Issaa

 
 
Ingen bild

Malin

29 november 2011 14:41

Ni e grym tsm ! <3

isabelle hällström

29 november 2011 14:45

Tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

???

Av isabelle hällström - 9 februari 2012 15:18

Märkte att de inte gick att kolla på länken.   Nu gör vi såhär. Min blogg heter : Nattstad.se/isabellehällström   Sååååååå Kollla nuuuuuuu !!   // Issaa ...

Av isabelle hällström - 9 februari 2012 14:24

Min NYA blogg ! Slutar blogga här och på nattstad ist !! Klicka Häääääääääär för att komma te min NYA blogg.   Klickade ni inte där ? Klicka häääääääär då =D   // Issaa ...

Av isabelle hällström - 9 februari 2012 11:53


Byter te Nattstad.Se nu ! Verkar riiiktigt bra asså. Mååånga av min avänner har det och JAG gillar de fett mkt. Så får se hur det går ! =) Länkar sen när allt e fixat oså får ni kolla och säga vad ni tkr =)   Tack bästevän som hjälper mej a...

Av isabelle hällström - 8 februari 2012 19:49


Känns liiite tidigt att gå och lägga sej nu. Klockan e liksom ba typ 8 -.- Så får la va vaken ett tag te då ! Ska kolla på Body of prouf klockan 10 =) Fett bra e de !!! Lr hur Hanna ? ;-) Börjar 10 i 10 imon. Soooooooooov morgon ! Härligt.   ...

Av isabelle hällström - 8 februari 2012 18:04


Åkte inte te Elin ida. Jag hann inte med bussen och när jag väl va hemma vill ja stanna hemma ! Det är riktigt mysigt att ba lika i sängen och vila och chilla ! Så de e va ja gör resten av kvällen =) Ba ligga i sängen. Kolla tv och lyssna på muski....

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards