isabellehallstrom

Direktlänk till inlägg 24 november 2011

Masso <3

Av isabelle hällström - 24 november 2011 13:37

Min och Masso`s historia då ... Den har varit både UPP och NER ! De började med att mamma såg en annons på henne på Hastnet.Se . Dom ville låna ut henne. Vi visste ju vem hon var eftersom hon hade gått gymkhanan =) så ja, sa mamma vi åker upp och kollar. När vi kommer upp stod hon i gången. Och Pernilla kommer fram till mig ( Ivarsson ). Och berättar lite om henne. Jag red henne, och blev helt förälskade !

Sjukt vilken GRYM ponny asså ! Mamma gilla henne med. Hon visste att jag skulle lär mig mycket på henne.


Efter 1 månad tror ja de va, så kom hon hem till mig =)

Det såg la inte ass bra ut i början asså :/ Men , man lär sig asså !


 
  Jag var RIKTIG liiten ! Shit de va ba 2 årsedan ? :O


 Och det var dags för Tävling.

Min andra Tävling var Gp-ponnyn. Vi missade Lc så jag gick rakt in i Lb. Hon var GRYM ! Men fick typ - poäng för jag hade för snabb ponny xD Han skrev att jag hade för snabb ponny liksom ?

Masso fööör snabb ? xD


Brämhult, var en av mina första Tävlingar på våren.


  Jag var Meeting bäst ;)

Så grym asså ! <3


År 2010, ville jag ha med henne till Varbergshoppet.


 

Det slutade med en vinst, i Lc. MIN första start där och vi VINNER :D

Jag var sjukt glad !

Sen åkte hon med till Gp-ponnyn för andra året då. Hon var jätte fin.


  Felbedömde kombenationen och rev .. Hade gått vidare annars :/


Efter det var det ännu mera Tävlingar. Tex Nordhalland.


 

Jaa, man kan ju gå igenom hinderna om man inte vill hoppa xD


Sen kom ju olyckan med Humlan ... Red ju inte då.


Nu e vi igång igen, och e på TOPP ! Jag älskar ponnyn, och vi Laddar inför Gp-ponnyn semifinal :)

Snacka om att ha haft en UNDEBAR resa med henne ! Jag kan säga att jag har varit sjukt sur på denna ponnyn, men varit ÖVERglad med ! Kan ni förstå, att jag har varit placerad på VARJE Tävling jag har varit på detta året, på Masso ;D Hon e så sjukt Grym !

 

Älskar dig <3


Vi har haft en Grym resa ! Jag har inte alltid var överlycklig ... Men Väldigt Väldigt ofta ! <3


// Issaa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

???

Av isabelle hällström - 9 februari 2012 15:18

Märkte att de inte gick att kolla på länken.   Nu gör vi såhär. Min blogg heter : Nattstad.se/isabellehällström   Sååååååå Kollla nuuuuuuu !!   // Issaa ...

Av isabelle hällström - 9 februari 2012 14:24

Min NYA blogg ! Slutar blogga här och på nattstad ist !! Klicka Häääääääääär för att komma te min NYA blogg.   Klickade ni inte där ? Klicka häääääääär då =D   // Issaa ...

Av isabelle hällström - 9 februari 2012 11:53


Byter te Nattstad.Se nu ! Verkar riiiktigt bra asså. Mååånga av min avänner har det och JAG gillar de fett mkt. Så får se hur det går ! =) Länkar sen när allt e fixat oså får ni kolla och säga vad ni tkr =)   Tack bästevän som hjälper mej a...

Av isabelle hällström - 8 februari 2012 19:49


Känns liiite tidigt att gå och lägga sej nu. Klockan e liksom ba typ 8 -.- Så får la va vaken ett tag te då ! Ska kolla på Body of prouf klockan 10 =) Fett bra e de !!! Lr hur Hanna ? ;-) Börjar 10 i 10 imon. Soooooooooov morgon ! Härligt.   ...

Av isabelle hällström - 8 februari 2012 18:04


Åkte inte te Elin ida. Jag hann inte med bussen och när jag väl va hemma vill ja stanna hemma ! Det är riktigt mysigt att ba lika i sängen och vila och chilla ! Så de e va ja gör resten av kvällen =) Ba ligga i sängen. Kolla tv och lyssna på muski....

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards