isabellehallstrom

Alla inlägg under augusti 2011

Av isabelle hällström - 12 augusti 2011 11:26

Tjja <3Idag har jag varit ute med hundarna en sväng sådär. Lite galna var dom ju ;) Nu ska jag äta bakad potatis till frukost :) Det e ju sååå gott !! I Love It. Efter det så ska jag ut och leka med Zenita (mina hund ) så hon elugn när mormor kommer :)Sen blir det stallet , ska antagligen rida med Becka och Natta. Ska rida Bästa Aariel :) Humlan och Masso får villa idag eftersom det e Tävling hela helgen :) Så nu ska jag äta .Men vi hörs sen :)// Issaa

Av isabelle hällström - 11 augusti 2011 22:13

Tjja <3Nu e jag äntligen hemmsa från en lång dag i stallet. Kan tyvärr inte lägga upp några bilder för bloggar ju från min systers telefon. Men iaf :Idag gick jag med Natta som red Haffix Lillarundan. Sen red Jag Aariel och Natta red Surprice :) Vi red galhållan :) Det gick jätte bra , Aariel bockade lite men det var bara glädje skutt ;) Buspoonny <3 Efter det så red jag Humlan en liten sväng :) Hon var asss piig , och jätte fin. Arbetade på bra fast det spöregnade på oss :/ Bästa, Bästa <3Efter det så väntade vi på att vetrinären skulle komma. Väntade på henne i typ 2 timmar :O Hon skulle besiktiga Haffix. Jag hoppas vekligen att Nattas föräldrar köpar han till Natta för hon passar sååååå j*vla bra med han. Hon rider han skit bra också. Du e GRYM med han Natta <3Nu ska jag äta Kötbullar med Mackaroner :)Vi hörs imorgon :)// Issaa

Av isabelle hällström - 11 augusti 2011 12:26

Tjaa <3Vaknade klockan 11 idag av att jessi (som låg i rumet brevid mig ) skickade sms och sa att hundarna ville komma ut xD Jag gick ut med dom i typ 30 minuter :) Helt galna var dom, som vanligt xDNu ska jag hoppa in i en dusch och sen åka till tandläkaren :) Efter det blir det stallet ovh rida 2 överfina ponnysar <3 Humlan o Aariel :) Masso e uthyrd tooday ;) Bloggar från min systers mobil så blir inga bilder ....Men men .....Vi hörs senare :)// Issaa

Av isabelle hällström - 10 augusti 2011 21:38

TJaa :)Bloggar från min syster jessis mobil. Den e inte den bästa men det funkar ju iaf ;) sitter hemma hos mamma nu och ska snart packa upp mina saker. Sen ska jag ta en dusch och sen blir det sängen :) Ska sova ut imon !! Ska till tandläkaren imon med. Men e inte säker på att det blir någon bra uppdatering men ni får överleva ;) Ska rida Aariel med Becka och Natta imon tror ja. Humlan får jag kanske rida själv.Måste bara säga LYCKA TILL alla som ska rida SM i helgen :)Men vi hörs imorgon :)// issaa

Av isabelle hällström - 10 augusti 2011 17:43

Tjja <3


Monas mamma är Bäst !! Hon körde mig till stallet idag :D Tack så Jätte mycket :)

Har ridit i ÖSregn idag... Fixade för hästarna, och väntade på Natta i 2 timmar xD Sen red hon Haffix och jag Aariel :) Vi red galoppvägarna. Det gick jätte bra. Förutom att det ösregnade i typ 7 minuter och sen inte mera. Men såklart så tänkte jag att jag behöver nog inte regnkläder. För det var ju solsken när vi red ut :(
Men jaja, bra gick det ju iaf ;) Sen efter det så bytte jag om och hade mysbyxer och regnbyxer xD Red Masso en kortis i regn. Ponnyn var Piiiigg asså !! Men rolig va hon ju ;)
Sen red jag Humlan med Natta som red Surprice :) Vi red galhållan. Det gick jätte bra, men det regnade ;) Men jag hade iaf regnkläder på mig. Natta hade inte det !! xD Haha !!
Nu sitter jag hemma hos pappa och ska snart äta Mat :D Jag är ass hungrig. Har inte ätit på hela dan :O Efter det ska vi packa transsporten med hö och spån :) Sen blir det hem till mölnlycke :) Jag och Jessi kanske ska baka Cheesevake :) Får se :) Datorn har kraschat hemma , så kommer inte kunna blogga ;( Så vi hörs nog inte ikväll, men ska försöka lösa det på ngt sätt ;/
Men nu ska jag äta :)
Ha en undebar onsdags kväll ;)

Pözz på er ;) <3

// Issaa

Av isabelle hällström - 10 augusti 2011 09:52

Tjja <3
Nu ska jag äta frukost :) Det blir nuddlar ;) M0one ehär också. Ska åka med henne till Landvetter centrum ( Hoon jobbar där ) sen får ja GÅ upp till stallet :O och det värsta e att det regnar !! ÅÅåå, jag vill INTE, jag vill verkligen inte !! Men jag måste ;O
Bllläää !! Ska rida alla 3 hästar idag med. I regn xD Inte kul, men det måste göras ;)

Blir nog inte en jätte bra uppdateringen idag. För åker till mölnlycke ikväll, men datorn e sönder där så ... Tjjaa... Men kan blogga en gång till från denna datorn ;D
Haha, men ska äta nu :)

Hörs senare :)

// Issaa

Av isabelle hällström - 9 augusti 2011 21:47

Tjja <3
Förlåt, för att jag inte bloggat förrän nu !! Tänkte göra det efter vi va på Allum men glömde bort det helt, och hade inte hunnit ändå så ... Tjja.. Förlåt iaf xD
Dagen idag :)
Först åkte jag och Lollo till Allum :) Köpte ett par solbrillar där, neonrosa typ ;) Ass, balla xD Köpte också en typ "hemlig" påse, på Glitter :) Fick saker för 1.200 och köpte den för bara 50 kr :D Billigt asså !! Lollo köpte också en sådan, men jag fick mera än henne xD
Jaag fick :
2 halsband ( Inte så fina )
4 par örhängen ( Ganska fina )
3 par armband ( Fina )
1 par leggins ( inte så fina xD )

Ass, bra ju ;)

Sen åkte jag till stallet och fixade för hästarna :) Red Masso i spöregn ( Börjde regna precis när ja red ut ofc ) en liten sväng bara :)
Hoppade Aariel efter det !! Hon var GRYM !! Bokstvligen talat !! Red först på inspänings tyglar :) Ville att hon skulle arbeta i, traven och galoppen också :) Och det gjorde hon utmärkt !! Sen tog jag av dom och då arbetade hon på bra också, i både traven och galoppen :D ( skritten också ;) ) Sen börjde jag hoppa. Hon hoppade på fint och bra. Hon räddade mig ganska mycket i början. Jag kunnde ridit bättre, men det var ändå bra :) Hästen Var överfin !! <3
Red Gymkhana på Humlan sen :) Hon var över GRYM !!! Lyssnade hela tiden och , ja vet inte riktigt vad jag ska säga, helt otroligt grym var hon asså !! <3 Missade 1 gren och det ba skräp, men Mitt fel !! Siktade inte ordentligt !!

Dagen har varit GRYM !! Nu ska jag äta middag xD Det blir spagetti med köttfärssås :)
Ska äta med, Mona , Putte och Pappa :) Sen blir det myyyys för, det e min sista dag, uppe hos pappa. Flyttar tillbaks till mölnlycke imon :)

Men vi hörs imorgon :)

// Issaa

Av isabelle hällström - 8 augusti 2011 22:11

... Nepp, det blir det aldrig. Skulle ju möta Lollo i stallet vid 8, men nej, så blev det inte. Mamma kom inte förrän vid 8 :O Sen drack hon och pappa kaffe och sånt ... Så åkte inte hemifrån förrän klockan halv 9 typ. Så var inte hos Lollo förren vid halv 10 :O <3 Men nu e jag här iaf xD Och nu ska vi nog springa lite på bandet, och sen kolla på Harry Potter 4 :)

Imorgon ska vi åka till Allum vid 10. Lollo ska handla och jag fönster shoppa ;) Haha !! <3 Sen ska jag rida Masso. Efter det blir det att Hoppa Aariel vid 3 typ ;) Sen gykhana träning på Humlan klockan 7 :) 

Roliig dag asså !!


Men vi hörs imorgon :)

God Natt och Sov Gott alla Ni <3


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards