isabellehallstrom

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av isabelle hällström - 16 augusti 2011 22:23

Tjja <3

Det vat kul att bada idag. Fick göra något annorlund lite, så , riktigtskönt asså !!

Efter det så åkte vi hem till Nilla och käkade pannkakor :) I <3 Pannkakor xD

Sen blev det stllet, och jag red Humlan :)

Hoppade Aariel efter det också.

Det gick bra men samtidigt inte. Jag vill för mycket. Jag har för höga krav på mig själv och på ponnyn !! Jag vill att hon ska gå i form hela tiden, bära upp sig i galoppen, hoppa i från när hon ska gö det liksom ... Men det funkar inte så. ja vet men ändå ....

Hon e ju bara 6 år. Men jag vet att hon kan, att jag kan, att VI kan !! <3

Det e därför kraven bara blir högre högre, för mera vi tränar :/

Vet att jag inte borde ha såna höga krav. Att jag borde ta det för steg till steg .. Men det går typ inte. Jag ser vad ponnyn, kan och vad VI kan och då bara blir det så. Hon arbetade på bra idag. Men hoppningen var lite sämre. Inte från hennes sida men från min. Vet att man inte alltid kan rida perfekt. men när folk e där som man ser upp till, så vill jag visa att Jag kan och e duktig liksom :)

Aariel e lite svagare i vänster varvet. När man ska hoppa blir hon lite osäker ,men hoppar. Men det blir ju inga Gryma språng :/

men i höger e hon Grym. Tar för sig och hoppar högt och Allt liksom.

Men när jag känner hur det inte går bra, för att jag rider dåligt, då krachsar allt !! Jag blir sur och iritterade, och det går såklart ut över Aariel, även fast det inte ska det. Och det e ännu mera mitt fel !! Ponnyn var Grym , det e det viktigaste för Mig !! <3

Aja, nublir det glass :

Ny dag imorgon, nya tag !! <3

 

Du e den Bästa !! <3


Hörs tomorro ;)


// Issaa

Av isabelle hällström - 16 augusti 2011 15:05

Tjja <3

Nu e vi hemma igen. Sitter hos pernilla och vi har precis ätit pannkakor. Och snart ( om typ 1 timma ) så ska vi äta korstroganof ;) Jag känner att jag äter hela tiden verkligen !!

Haha xD


Jag e ledsen att headern dampar, men fixar det när jag e hemma sen :)

Ni får överleva i typ 6 timmar xD


Snart ( om typ 2 timmar ) så ska jag upp till stallet. Rida Humlan och Masso medans Pernilla mockar åt mina hästarn ;D Grymt asså !! Efter det så ska jag ju träna Aariel och Nilla ska med ner och rida Wilda :)


Och såklart så glömmde pappa kameran hemma !! Inte konstigt med hans minne xD


Men vi hörs later on ;)


// Issaa

Av isabelle hällström - 16 augusti 2011 10:15

Tjja <3

Nu e vi typ framme på Lerumsbadet ;)

Detta e tidinställt, så e inte riktigt säker xD

Men så e det när man e borta en hel dag ;)


Men nu ska jag bada xD


// Issaa

Av isabelle hällström - 16 augusti 2011 10:00

Tjja <3

Här kommer 2 bilder från prisutdelnigen :)

När jag står på pallen, så e det Humlans ;)

När jag vann Lc på Humlan :D <3  


  

När jag vann Lc på Masso :D <3





Av isabelle hällström - 16 augusti 2011 09:04

Tjja <3


Snart kommer Pernilla och hämtar mig :) Vi ska ju åka till Lerumsbadet. Cindra e också med ofc ;)

Det var ganska längesen jag badade ?? Kommer inte ens ihåg när de va senast xD

Efter det så ska jag åka till stallet. Ska skritta ut på Humlan och Masso :) Sen blir det träning på finaste Aariel !! <3

Mest markarbete, men blir nog några skutt iaf ;) Haha <3


Vad ska NI göra idag då ?? :)


Vi hörs later on ;)


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards