isabellehallstrom

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av isabelle hällström - 7 augusti 2011 22:05

Tjja <3


Som vanligt idag så, var ponnysarna piigga ;) Men undebart fina !! <3 Ska ut och kvälls snart xD Galopperade hela flygstäckan på båda och lite på ängen ;) UNDEBART !! <3 Loovve tooo MY ponnys <3


Lollo sover inte hos mig ida ;( Men imorogn så sover jag hos henne :D Ska hoppa cleround imon också :) I bollebyggd, ( Om vädret tillåter ) och eftersom både Humlan och Aariel e hemma hos pappa så får båda åka med ;) Så hoppar nog en 80 runda på Humlan och 70-80 på Aariel !! <3

Men nu ska jag gö ngt kul förhoppigsvis xD


Ha en bra kväll :)


Hörs tomorro xD


// Issaa


Av isabelle hällström - 7 augusti 2011 16:33

Tjja <3


Fixat för hästrna och sånt nu :)

Skulle gå ner och fixa lite i paddoken, och påväg ner så ligger det en Orm mitt framför mig :O Antingen en huggorm eller snok vet inte riktigt, men Läskigt som Fan va det iaf !! Hatra ormar !! Sprang upp till pappa och sa att det låg en orm på gräsmattan. Han gick me mig ut, men när vi kom ner så var den borta.... Men hästarna fick typ damp när vi kom ner, så den kanske va i hagen ?? Vet inte men vill nog inte vet heller !!

Är NI också rädda för ormar ??

Ja, e det iaf ;)


Nee, nu blir det bulle, och bort med orm tankarna !!


Hörs later on ;)


// Issaa

Av isabelle hällström - 7 augusti 2011 12:18

Hej, mitt namn e ... Jag vet inte vad jag heter ??

Men ville bara berätta att jag kan inte fatta varför jag inte har några vänner ??

Jag e ju så himla, tyken och tänker bara på mig !! Dömer andra, som e helt fel, men jag tycker det i skit kul !! Om inte folk gör som Jag säger så kan dom dra åt Helv'ete !! Dom ska lyda mig annars e dom inget att ha !! Jag e så himla bra. Tror jag iaf !! Och ingen gillar mig, jag Fattar vekligen inte. Det e ingen som har lärt mig att vara snäll ?? Man ska bara göra som man själv tycker, annars så får man ju inte som man vill ?? Hallåå, ganska lågist !! Asså ni som inte e mina vänner, missar något !! Tycker jag !!


PATETISK MÄNNISKA säger jag bara !!


// Issaa

Av isabelle hällström - 7 augusti 2011 12:13

Tjja <3


Vaknade för typ 30 minuter sen :O Vaknade av att hästarna gnäggade ... Hmmm, ville dom inte komma ut klockan 12 ?? ... tydligen inte !!


Men iaf : Idag ( nu ) ska jag äta ;) Sen fixa för hästarna :)

Och sen rida dom :) Efter det så kanske Lollo kommer !! <3

Hoppas , Hoppas, Miss my lady !! <3


Finns så otroligt många människor jag saknar !! Från skolan, och från lite överallt :( <3 Jag gillar inte att sakna !! ;)


 

Kan man bli snyggare ?? Skulle inte TRO det va <3


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards