isabellehallstrom

Alla inlägg under augusti 2011

Av isabelle hällström - 16 augusti 2011 15:05

Tjja <3

Nu e vi hemma igen. Sitter hos pernilla och vi har precis ätit pannkakor. Och snart ( om typ 1 timma ) så ska vi äta korstroganof ;) Jag känner att jag äter hela tiden verkligen !!

Haha xD


Jag e ledsen att headern dampar, men fixar det när jag e hemma sen :)

Ni får överleva i typ 6 timmar xD


Snart ( om typ 2 timmar ) så ska jag upp till stallet. Rida Humlan och Masso medans Pernilla mockar åt mina hästarn ;D Grymt asså !! Efter det så ska jag ju träna Aariel och Nilla ska med ner och rida Wilda :)


Och såklart så glömmde pappa kameran hemma !! Inte konstigt med hans minne xD


Men vi hörs later on ;)


// Issaa

Av isabelle hällström - 16 augusti 2011 10:15

Tjja <3

Nu e vi typ framme på Lerumsbadet ;)

Detta e tidinställt, så e inte riktigt säker xD

Men så e det när man e borta en hel dag ;)


Men nu ska jag bada xD


// Issaa

Av isabelle hällström - 16 augusti 2011 10:00

Tjja <3

Här kommer 2 bilder från prisutdelnigen :)

När jag står på pallen, så e det Humlans ;)

När jag vann Lc på Humlan :D <3  


  

När jag vann Lc på Masso :D <3





Av isabelle hällström - 16 augusti 2011 09:04

Tjja <3


Snart kommer Pernilla och hämtar mig :) Vi ska ju åka till Lerumsbadet. Cindra e också med ofc ;)

Det var ganska längesen jag badade ?? Kommer inte ens ihåg när de va senast xD

Efter det så ska jag åka till stallet. Ska skritta ut på Humlan och Masso :) Sen blir det träning på finaste Aariel !! <3

Mest markarbete, men blir nog några skutt iaf ;) Haha <3


Vad ska NI göra idag då ?? :)


Vi hörs later on ;)


// Issaa

Av isabelle hällström - 15 augusti 2011 23:36

Tjja <3

Glömde berätta en sak ...

Jag har ju inte kunnat ta kort för att jag tappat bort min laddare till kameran ... :(

Men nu när Robert ( jessis sambo ) har lagat våran dator ( som jag bloggar vid nu ;) ) så hittade jag den :D Den satt i den gamla datorn :D Asså att jag inte tänkte på det :O

Så nu kommer NYA kort :D


Jag har sååå sjukt många bilder asså !! Så gammla ..

Hur jag såg ut efter andra olyckan. Krossat näsben, uppsvält ansikte :( Usscchh !!

Guud vad längesen allt va !!


Men kanske kommer upp lite gammla bilder , Vem vet ?? ;)


Men god natt och sov gott !! <3


// Isssaa

Av isabelle hällström - 15 augusti 2011 23:28

Tjja <3


Vet att jag bloggar liite för seent nu, men men ;)

Red Aariel idag. Aldelles själv... Red och klättrade med henne, som Jag bestämt !!

Hon klättrade mycket bättre än jag trodde !! skritt, trav och galopp <3

Hur GRYM som helst !! Mán kan inte få en bättre häst asså !! <3

Imorgon ska jag skritta Humlan och Masso en sväng :) Aariel ska gå ett dressyr pass nere i paddoken :) måste träna lite innan Tävling i helgen ;D

   Du  E riktigt STOLT över min syster som åkte bil i 2 timmar helt själv, för att komma och kolla på Mig när jag tävlade !! grymt goood va det asså !! <3 Jag älskar diig <3

Kan också berätta att jag¨ker till gfrk och debuterar i min La med Humlan på fredag :D <3 Men mer om det på toradag ;)


Imorgon på förmiddagen vid 10 så kommer Nilla att hämta mig, för vi ska åka och bada :) Men vi hörs imorgon innan det ofc ;)


Men ha en bra natt nu xD


// Issaa

Av isabelle hällström - 14 augusti 2011 22:02

Tjja <3Tävlingen kunnde inte gått bättre. Det gick verkligen SUPER BRA !! Träffade jätte undebara människor också. Jag älskar när folk e så snälla och undebara :)Men iaf Resultat :Humlan :Lc : Jätte fin , hoppade bra men red inte så fort då jag ville att hon skulle gå nolla och det gjorde hon. Blev en 3:dj plats :D Grymt fin !!Lb : Var en a:1a så var nolla i grunden, jätte fin där hoppade på grymt bra !! Det var 4 st till omhoppning jag var nr 3. Red lugnt , och gick nolla. Jag VANN :D Gud asså , sååå jävla fin !!Masso :Lc : Var jätte fin , bra språng. Kom 2:a :DLb : Hon blev lite trött till dom t sista hindrena men hoppade ändå ;) Gick in i omhoppningen och bara red och svängde bara ;) Blev 3:a :DAndra dagen :Humlan : Valde att inte hoppa La. Då hon var lite små trött <3Lc : Grymt fin asså, Hoppade det jag sturde på och svängde bra :) Jag VANN denna klass :DLb : Var en grym ritt. Var en a:1a , blev nolla i grunden :) I omhoppningen petade jag första in i kombenationen ... Men det var mitt fel , för kom inte riktigt rakt in , men skiter i det för GRYM var hon !!Masso : Lc : Var jätte duktig. Svängde jätte bra och allt. Jag VANN denna klass :D Lb : Hur fin som helst. Men hon var jätte trött. Hon orkade inte riktigt. Men hoppade :) Blev 4:a :DBlev miting bäst på Masso och kom 2:a på Humlan :;DJag är sååååå jävla nöjd asså !! <3GRYMA HÄSTAR HAR JAG !!Jag fick 2 guld och 2 broms på Humlan :DJag kom 1,2,3 och 4 på Masso :DBilder kommer om jag kan :)Hörs imon :)// Issaa

Av isabelle hällström - 12 augusti 2011 21:07

Tjja <3Nu blir det snart sängen , för imorgon e det Tävling :D Vi taggar , taggar :D Åååå, gud vad jag längtar asså !! Hoppar Lc , Lb med Masso båda dagarna. Hoppar Lc , Lb med Humlan imon och antagligen Lb , La :D Tänk om jag debuterar i La asså !! Men iaf : Idag red jag Aariel med Becka och Natta men vi red Galoppvägarna ist för att klättra.... Men på måndag ska jag klättra :) Kommer inte blogga imon :( Men på söndag kväll e jag här igen med , resultat m.m :)Men nu ska jag sova för ska upp halv 5 imon ;) Ha det gött nu alla undebara människor <3// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards