isabellehallstrom

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av isabelle hällström - 23 augusti 2011 14:34

Tjjenare :)

Kom precis hem från skolan. Från alla vänner, och från alla lärare xD Hade en okej dag idag faktiskt :) Love too my friends asså !! <3


Idag blir det att rida Humlan med Matilda som ska rida Aariel :) <3 Sen ska jag rida Surprice och Matilda Masso :) Matilda ol day long xD <3 Looovvvee <3

Skönt att behöva slippa att rida själv !! Matilda e ju inte helt fel sällskap menar jag xD <3 Haha <3


Skulle ju igentligen tränat Gymkhana idag på Humlis, men hon har stått i 3 dagar nu så hon får gå ut i skogen en sväng ist :)

  Finaste Aariel !! <3


Hiss eller Diss till skolan ??

Komentera !!


Hörs later on :)


// Issaa

Av isabelle hällström - 23 augusti 2011 08:16

Tjjena :)


Sorry att jag inte blogga igår, men kom hem från stallet kl : 22:00 så a ganska trött !!


Men iaf : humlan och Aariel fick vila för det blev så himla sent !! Masso red jag på Landvetterbanan med Natta och Becka, och Mailda och Sofie var där och fota :)

Masso var SuperDuperJätte Duktig !! Arbetade på hur grymt som helst verkligen !! Gjorde lite öppningar och slutningar, tillochmed i galopp :D Såå fin va hon !! <3


Tack MATILDA som körde he mig sen :) Såå himla snell e du <3 Assa bra att du e tbx vet dö xD

Haha <3 Men snart blir det skolan och efter det Stallet ;)

Ska rida med Matilde idag :)

  Finaste ponnyn på framridningen :) <3


Men vi hörs senare ;)


// Issaa


Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards