isabellehallstrom

Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av isabelle hällström - 29 augusti 2011 16:51

Duktiga ni e :)


Här e bilder på Masso :)

    

Finaste Ponnyn    

Hoppa det kan Jag :)

  

 Lite sur kanske xD  

Masso blev en hingst xD

  

 Masso på prisutdelningen, i Lb - VINST :D     

 BÄST är du , min ängel   

 Nu ville Masso inte vara med på kort mera - Hon vill ha MAT !! xD




























Av isabelle hällström - 29 augusti 2011 15:42

... STALLET !! Men det e ju mitt andra hem typ xD I lööve to be there <3

Ska rida Humlan med Matilda :) Och Matilda är ju värkdens snällaste som kommer och hämtar mig !! Jag har typ en egen taxi xD <3 Löve yöö Mötöldö <3

Haha <3


Skolan idag var såå J'vla rolig !! Min klass e ju Bäst !! Ni vet vilka ni är ... xD

Funny, Funny, Funny, alwas, funny xD


Vill NI ha BILDBOMB från Tävlingen ?? Minst 5 komentarer !! Så komentera nu !!

Det e ganska många typ 11 st. Det finns typ 30 men orkar ju inte lägga upp varenda än juu !!


Men nu ska ja gå och byta om :)

  

 En bild från Tävlingen :)


Pöss & Hej <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 29 augusti 2011 09:29

Tjjena :)


Nu drar jag till skolan :) Sluar 3 typ idag eller ngt.


Igår va det Chilll dag sså !! Humlan fick vila för mami ville hem. Så idag blir det att longera Humlan i paddoken :) Masso får vila, för hennes skötare red henne igår :) Och Aariel har Matilda idag :)


Så ja har en ganska Chiill day idag asså :)

  

Finaste Masso bus <3


Vad ska NI göra idag då ??


Pözz på er <3


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards