isabellehallstrom

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av isabelle hällström - 25 augusti 2011 20:25

Tjjena ;)


Red med Matilda idag ju. Aariel var Knäpp !! Japp, vi red på ängen :) Tror ni att jag fick stopp ?? - Nepp !! Inte ens en tanken åt det hållet !! Ska aldrig mera rida henne på vanligt bett igen iaf xD Haha buus ponni <3


Sen red jag Surprice i paddoken, med Natta och Becka lite halft ... Becka gick typ med en gång !? Jaja, iaf : Hon var jäte duktig, lite piig bara, men energin tog slut FORT !! Assåguud vad dålig kondis ponnin har !! Måste fixxa den nu. Trän och klättra och ännu mera träning :) Banta ska hon gö me xD Haha !! Tjockis <3


Tack för idag Bästa Matilda och Ponnisarna <3

Lööve Yöö !! <3

  

 Piiig och glad :)


Imorgon blir det att rida Surprice, och sen träna Humlan med Matilda som ska träna Oliver :) Vi ska träna Gymkhana. Ja måste träna inför Indiveduella !! Och ville inte gö det själv så, ja Matilda fick va med xD


Ska bada och tvätta Masso och Aariel imon med. För på lördag e det Tävling på Nääs :) Någon som ska dit ?? I want too now, you now ;)


Men nu blir det Pizza :)


Hörs tomorro då !!


// Issaa

Av isabelle hällström - 25 augusti 2011 15:38

Tjja <3


Hinner typ bara säga Hej, och Hej Då !! Matilda e här vilken minut som helst . Hon hämtar mig så åker vi till stallet :) Ska ju rida och sånt juu !! <3


Vad ska NI gö idag då ??


Hörs senare :)


// Issaa


Av isabelle hällström - 25 augusti 2011 08:47

Tjja <3

Nu ska jag till skolan. Vi ska kolla på film hela dagen :) Tusen gånger starkare ska vi se :D Har velat se den men inte hunnit, så ja det e ju bra iaf xD <3


Sen ska jag till stallet och rida med Natta som rider Haffa, jag ska rida Aariel och Matilda ska rida Masso :) Ja vill rida Aariel innan tävling förstår ni xD <3


Men nu måste jag gå, börjar om 7 minuter xD Haha <3


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards