isabellehallstrom

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av isabelle hällström - 3 augusti 2011 21:50

Tjja <3
Aariel var GRYM idag :) <3 Hon var jätte snäll när jag red ut henne och allt !! Först kom vi till granne som flyttade stcokar typ, och hon brydde sig inte ett dug !! Sen kom vi till vägen, då börjde hon skrika lite efter Humlan, men slutade typ med en gång :) Sen trava jag lite när jag väll kom till gruset. Hon behövde inte arbeta idag eftersom det var först gången ute, och jag ville inte, bråka med henne. Sen kom vi ner till en sjö, hon va rädd för stranden, men det gick bra till slut xD Men vattnet vägrade hon att gå i ... Sen galopperade jag tillbaks utan problem !! <3
Sen byte jag häst och tog ute Humlan. Aariel skrek lite men pappa gav henne mat så då lugnade hon sig xD Humlan var jätte duktig också. Red samma väg med henne utan problem :) Hon badade iaf ;)
Men påväg ner till badet när man riit typ 5 minuter på grus vägen, så kom vi till ett hus. På den altanen står en Översnygg kille och ett barn ( typ 4 år ) Barnet ler och han med jag tillbaks, men Humlan var ju sååå snäll och drog iväg i full galopp, just då xD Tack Älskade Humlan !! Så blev det med den killen ...
Piiiiinnsammt !!

Men gryma ponnisar hade jag iaf ;)


Nu ska jag äta choklad banan ;) Man har 1 banan som man skär ett jak i sen stoppar man den chokladen man vill ha, in i jaket och sen i ugnen :)
MUMS !! <3 I love it !!

Vi hörs later on ;)

// Issaa

Av isabelle hällström - 3 augusti 2011 18:06

Tjja <3

Har haft en seeeeg dag idag asså !! bara Tv hela tiden typ ;) Nu ska jag och papi äta mat xD Sen ska jag rida hästarna !! <3
Tror det blir sundet eller ngt sådant ;)
Påväg hem från affären så såg pappa ett vildsvin på en av ängarna :O Ganska lläässkkiiggtt !!
Tänk om den kommer till oss ?? Nepp, det får den inte !! jag ska sätta upp en skylt där det står : Vildsvin Förbjudna !!
Haha xD

Men nu måste jag laga mat åt farsgubben xD

Vi hörs later on ;)

// Issaa

Av isabelle hällström - 3 augusti 2011 12:35

Tjjena ;)

Jag tror jag Smälter !! Det är 27,8 grader inne, och 39,8 grader ute :O Helt sjukt !! Så jag kan inte olja altanen nu för då smälter jag verkligen !! Hade velat gå bort och bada men tråkigt att gö det själv !!
Aariel Stor trívs iaf ;) Äter hela tiden xD Hon är lite lik mig iaf xD Haha <3

Nu ska jag försöka fixa en annan header ;) Så får ni komentera och skrica vad ni tycker !! Men vill ni mig nått så hittar ni mig här... Vid Datorn ;)

Så vi hörs sen :)


// Issaa

Av isabelle hällström - 3 augusti 2011 09:43

Tjjena ;)


Nu sitter man här vi datorn igen ;) Var tvungen att gå upp klockan 9 idag :O En timma för tidigt !! Bara för att jag och pappa skulle släppa ut hästarna, ville inte släppa Aariel själv !!
Sen gick jag in och la mig igen... Men tror ni att man somnar när man har solen rakt i ansiktet ?? Nepp, inte jag iaf.
Så jag gick ut och mockade åt hästarna :) Dom ska ju få nytt spån idag :) Aariel älskar nytt spån xD


För övrigt idag så ska jag olja klart altanen. Har utsidan kvar typ :) Sen ska jag rida båda hästarna också.
Ska inte till Tahult idag, för Hanna rider Masso :) Saknar min Masso !!
Men Aariel var ju där iafr ;)


Nu ska jag äta frukost ;)


Så vi hörs sen :)











// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards