isabellehallstrom

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av isabelle hällström - 8 augusti 2011 22:11

... Nepp, det blir det aldrig. Skulle ju möta Lollo i stallet vid 8, men nej, så blev det inte. Mamma kom inte förrän vid 8 :O Sen drack hon och pappa kaffe och sånt ... Så åkte inte hemifrån förrän klockan halv 9 typ. Så var inte hos Lollo förren vid halv 10 :O <3 Men nu e jag här iaf xD Och nu ska vi nog springa lite på bandet, och sen kolla på Harry Potter 4 :)

Imorgon ska vi åka till Allum vid 10. Lollo ska handla och jag fönster shoppa ;) Haha !! <3 Sen ska jag rida Masso. Efter det blir det att Hoppa Aariel vid 3 typ ;) Sen gykhana träning på Humlan klockan 7 :) 

Roliig dag asså !!


Men vi hörs imorgon :)

God Natt och Sov Gott alla Ni <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 8 augusti 2011 19:48

Tjja <3
Nu e Mami här, så nu ska vi lasta hästarna, och packa allt :) Sen lämnar hästarna pappa ;( Jag med.. Men kommer ju tillbaks imon, me4n åker för "gott" på onsdag igen !! <3 åååå, vad jag kommer sakna att ha hästarna här <3
Så snart bär det av härifrån :) Sen blir det att åka hem till Lollo :)
Ha det bra så länge xD <3

Hörs senare :) <3

// Issaa

Av isabelle hällström - 8 augusti 2011 18:20

Vilken heder gillar NI bäst ?? :) (Den nya eller den gammla ??)

KOMENTERA !!


Nya :

 

Den gammla :

 

KOMENTERA nu då, jag vill veta juu ;)


// Issaa

Av isabelle hällström - 8 augusti 2011 15:02

Tjja <3

Blir ingen hoppning idag heller... det blir så himla sent !!Mamma kommer vid typ 6- 7 så nee. Men imorgon hoppar jag ju Aariel och rider gymkhana på Humlan :) Igentligen hade jag kanske behövt hoppat Humlan om jag ska debutera i La på söndag. men har ju hoppat ganska mycket med henne, så tycker hon kan få gå lite gymkhana :) Så skiter i att hoppa henne innan :)
Men nu ska jag äta och kolla Gossip Girl :D <3

Hörs när jag e hos Lollo :)
 

Finaste Louise !! <3
// Issaa

Av isabelle hällström - 8 augusti 2011 13:48

Tjja <3

Har precis varit ute och oljat, 1 parti om man säger så ;) Tog bara 40 minuter !! Snabb, och duktig e jag xD
Nepp, ingen cleround idag. Även om vädret tillåter, så orkade mamma inte rikigt ;) Så idag hoppar jag Humlan hemma istället :) Så hoppar jag Aariel hemma imon :) Så nu blir det att chilla lite tills typ 20 i 3 :) Sen blir det att ta in hästarna för sista gången här uppe och ge dom mat ;) Sen ska jag kolla på Gossip Girl och äta mat :) Sen vid typ 4 så kommer mamma och hämtar oss, ( Mig, Humlan och Aariel ) :)
Sen blir det at åka hem med dom , och rida ner Humlan till paddoken ( ridhuset o det regnar ). Hoppar henne, och rider hem henne igen :) Sen ska jag me Lollo hem och nana där xD
Vi ska väll kolla på Harry Potter gissar jag ?? Dom e sååååå bra !! I Love It !!


Nu ska jag kolla lite bloggar och sånt :)
 
Hörs late on


// Issaa

Av isabelle hällström - 8 augusti 2011 11:52

Tjja <3

Vet inte om det blir någon cleround idag ... Vädret e ju lite upp och ner sådär :( Hade gärna hoppat da, faktiskt !! Men, men...
Hästarna går ute i hagen och äter :) Det värsta är att dom åker hem idag :(( Jag vill inte det, inte dom heller !! <3
Kommer sakna att vara här. Har ju varit här hela sommaren :( <3 Jag älskar att vara här. Men nu tillbaks till mitt vanlig liv igen...
Hästarna får stå idag om det inte blir någon hoppning. Ska ju nana hos Lollo ikväll me <3


Imon blir det gymkhana träning på Humlan !! <3 Skojjigt :)

Vad ska NI göra idag då ??

Hörs late on <3

// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards