isabellehallstrom

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av isabelle hällström - 5 augusti 2011 20:59

Tjja <3

Min bror Mikael e GRYM !! Han har fixat datorn, nu :D ( Våran dator ) så nu funkar den ;)


Dagen idag :

Åkte med Mona till Allum. Fick köpt en svart kjol, en Bh och ett par örhängen, och får ju inte glömma choklad puddingen xD Efter det så åkte vi till Kata ( Mona har sin häst där ) så red vi Mabye :) Jag red han också och det gick super !! Han e grym för att bara vara 4 år !! Hoppade han lite med , helt awsome !! <3

Sen åkte vi hem och nu sitter jag här och bloggar för er !! <3

Tack för en Grym dag idag Mona !! <3 Love You too muts !! <3 Hihi <3


Mina ponnysar får vila idag, så blir det paddoken imorgon ;)

Så markarbete står på schemat imon alltså :)

Looovvee <3


Nu ska jag, Mikael och papi äta mat :)

Det blir Grillat :D Såååå gott. MUMS !!


Det värsta idag, det e att jag vet att jag har en ledsen syrra !! Vet inte varför, men vet bara det !! <3 NOT good asså, Took too me <3

 (Vet att jag skrev fel, men få va så ;) ) Det e ju cooolt xD


Saknar min Louise också <3


Men nu blir det mat ;)


// Issaa

Av isabelle hällström - 5 augusti 2011 11:27

Tjja <3

Blev inget bad igår... Mona kom hem vid typ halv 9 :O Hon hade jagat hästar i 3 timmar typ :( Och idag regnar det ofc ;( Men idag ska jag handla klädder och sånt, vet inte om jag gör det med Pappa eller Mona !? Men skit samma xD
Hästarna ska nog gå lite markarbete i paddoken idag :) Båda 2. Jag kanske ska rida med Mona hos Kata sen, men får se ;)
Nu ska jag äta frukost och klä på mig lite xD <3

Vad ska NI göra idag då ??
  Finaste ponnyn <3


Hörs late on <3

// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards