isabellehallstrom

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av isabelle hällström - 2 augusti 2011 21:43

Tjjena ;)

Ponnyn kunnde inte varit bättre !! <3
Hoppade 70-80 :)

70 : Jätte fin, tittade inte på Någonting !! Hopade jätte fint, och det blev bra språng !!

80 : Jätte fin, blev lite för pigg , men bara bra. Hon blev lite flak på 5 så fick ett pet där.. Men hur fin som helst !!
Fick alltså 1 rosett ;)
Hon var Jätte snäll att köra och allt. Lite dum när man skulle lasta henne men hon har ju inte åkt transport innan, så Grymt bra där med !!
Hon var hur lugn som hels när vi kom fram och allt !!

Nu är vi hemma hos pappa, och Aariel och Humlan står i stallet :)
Masso åkte hem idag :( Vill inte det ju... Inte hon heller !!
Hon fattade inte varför Aariel stog i hennes box ? Så skulle hon få stå i gången lite och då halkade hon och ramlade ;( Men det gick bra iaf.
Hon stog inte stilla i Transporten och hon ville inte åka hem !! Hon trivs ju här <3
  Finaste Ponnyn har jag !! <3


Nu ska jag ta en duchs och sen blir det Mat xD

Så vi hörs sen :)


// Issaa


Av isabelle hällström - 2 augusti 2011 10:53

Tjjena ;)
Nu ska jag äta frukost ;) Det blir varma farmor mackor xD <3

Snart kommer Mona och hämtar mig, så åker vi till Centrum. Mona jobbar där, och jag ska handla mera mat ...
Ska ju vara i stallet hela dagen så, kan ju inte gå där utan mat !!
Sen tar jag bussen till stallet :) Ska bada Aariel och sånt juu ;)
Längtar så otroligt mycket till Clerounden... Vet inte riktigt varför, men gör bara det !?
Ni förstår nog inte hur Mycket !! <3

Men iaf...
Humlan och Masso får vila idag :) Hinner inte rida dom nu, och klockan 8 ikväll så är det lite sent + att jag kommer vara typ dö trött då xD
  My Prinsses !! <3


Så det kommer inte bli bra uppdatering idag, inte :( Men klockan typ 8 ikväll e jag här ;)
Men nu väntar maten xD <3

Så vi hörs sen :)


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards