isabellehallstrom

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av isabelle hällström - 20 augusti 2011 19:06

Tjja <3

Har varit en Chill dag idag asså !! Va först i mitt stall. Fixa för ponnysarna och gick över till andra stallet. Gick upp och hämta Surprice i sommarhagen :) När jag kom upp så låg hon och Allan ner ;) Jag gick och satte mig brevid prrice ;) haha !! Men iaf, så tog ja in henne och fixa och så. Men hon hade tappat en sko så kunnde inte rida :( Släppte ut henne i hagen igen och hästen galopperade iväg xD Där tappade hon 1,4 kg xD Haha, hästen behöver banta asså !!


Fixade Aariel sen, knoppade och sånt :) För imon blir det Tävling på .... Råda :D Vi fick va me ändå ;) Hon e super fiin ofc <3


Tog ju med kameran upp till stallet, tog Massa kort och såklart så glömde jag den i stallet !! :O SMART !! Eller inte ..


Men imon komme bilder från idag. Och filmer från Tävlingen :D Jag e verkligen Super taggad ;)

 Sötaste e dom ju iaf ;) <3


Hörs tomorro ;)


// Issaa

Av isabelle hällström - 20 augusti 2011 10:50

Ja, må hon lev, ja må hon leva ut i hundradeår :D

Grattis NATALIE NYGREN på din 15 års dag ;)

Grattis grattis grattis ;) Hipp hipp hurra :D


Ha det bäst gumman !! <3


Vet att du fick det du önskade dig - HAFFIX :D

E jätte glad fö din skull asså !!

                  GRATTIS :D


// Issaa

Av isabelle hällström - 20 augusti 2011 10:38

Tjjenare :)


Det blir en riktigt Chill dag idag asså !!

För snart ska jag äta våfflor, sen till Landvettre. Ska kolla på när ankorna släpps xD

Efter det - Stallet. Fixa för hästarna och rida Surprice :) Vet inte om det blir någon tävling imon... Dom har förlite parkeringsplatser så dom kan inte ta imot mera :(  Men om man kunnde sam åka med nån så funkar det ju !? Men ja får se...


Ni får veta ikväll :) Eller vet ni någon tävling imon Lc typ ?? Inte så långbort från gbg ?? KOMENTERA ISF !!


Jag och Aariel vill ju tävla !! <3

  Hon vill - Ja vill - VI vill !! <3


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards