isabellehallstrom

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av isabelle hällström - 24 augusti 2011 20:20

Tjja <3


Hade en över Grym dag idag asså !! Tillbringades med Bästa Matilda, och Natalie !! <3 Fiixade först för hästarna och sen upp till Ullis och handlade mat :) Och sååå kul var det xD <3 Sen red vi galoppvägarna. Det gick bra, bara att Humlan var SuperDunderJätteAsssa mycket piiigg xD

Haha <3


Masso får vila idag :) Ville inte rida själv !!


Men Tack för idag Tjejer !! <3

Lööve U <3

  

Natalie <3


 

Matilda <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 24 augusti 2011 14:21

 Jaa, nu ska jag berätta om Natalies största kärlek-Någonsin !!

 

Namn : Peter

Ålder : 7 år

Kommer från : Polen

Bor : I Tahult

 

Natalie har älskat Peter länge, väldigt länge. Och när hon skulle fylla år, så ville hon bara ha 1 sak och det var Peter. Hon tjatade på sin föräldrar. Men dom sa att du börjar ju 9:an så det blir nog för mycket. Natalie var med Peter varje dag. Köpte saker åt honom och allt. Jag frågade vad hon ville ha i gördelsedagspresent och hon sa - PETER !! Och hur skulle jag kunna lösa det liksom ??

Hennes mamma sa att dom skulle besiktia honom. Natta sprang med han och allt. Var så lycklig. Hennes mamma tvekade lite...

 

På hennes fördelsedag fick hon ett kuvär. Med Peters pass i !? Hon fattade nog inte först, men sen så ;) Hon hade fått PETER !!


Bilder på Natta och Peter :

    Sååå sööta tsm !! <3       Natta <3   Söta Peter !! <3


Hahaha xD


Atilla Peter heter han igentligen - Kallas Haffix :)


Försök att slå det killar XD


// Issaa


Av isabelle hällström - 24 augusti 2011 13:57

Tjjenare :)

Har precis kommit hem från skolan. Fick mitt schema idag, och det var Grymt !! Med stort G !! Mums på mitt schema asså !!


Snart (om typ 2 timmar ) blir det stallet :) Jag ska rida med Natta som ska rida Peter, Matilda som ska rida Aariel och ja ska rida Humlan :)

i ska rida galoppvägarna :) Efter det så ska jag rida Masso en liten sväng ( Om jag rider ensam ). För de e tråkigt att rida ensam ibland !!

Vad ska NI göra idag då ??


Sorry att jag inte skrev igår men va ju hemma klockan 22:00 typ xD S>åå va gaska trött !! Tack Matilda för en undebar kväll :)


Hörs ikväll ( Om jag orkar xD )


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards