isabellehallstrom

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av isabelle hällström - 1 augusti 2011 20:53

Tjjena ;)
Det gick GRYMT idag med bägge ponnisarna <3
Humlan gick jätte fint och hoppade studsen grym :)
Masso arbetade lite dåligt faktiskt, men hon är lite halft sjänkel döv när man inte har soporrar xD
Jag är supper nöjjd ändå över mina 2 prinssesor !! <3

Imorgon får dom nog vila !! För ska ju hoppa cleround på Aariel vid 5 så e inte klar förrän vid typ halv 8 kanske :)
Och Mona hämtar mig vid 11 typ, så rider inte innan heller. För tifigt på morgonen, och försent på kvällen xD

Jag verkligen längtar tills imon, för att fixa Aariel , och se hur hon e och lasta, och när man kommer fram med henne och sånt :)


För övrigt idag så gick jag från vårat stall till Lollo`s :) Duktigt jag e ;)


Men nu ska jag äta igen ... xD ... Hmmm... Jag äter inte mycket !! ... Eller ... ??
farmors hembakade mackor ;D MUMS !!
Japp så e det och så blir det ju xD

Så vi hörs sen :)


// Issaa

Av isabelle hällström - 1 augusti 2011 18:02

Tjja <3


Nu ska jag ut i Stallet ovh fixa hästarna och rida :)

Ska ju rid i paddoken.

  Världens sötste skitungen !! <3 Saknar henne <3


Men vi hörs later on xD


// Issaa

Av isabelle hällström - 1 augusti 2011 16:59

Tjja <3


Nu ska jag äta Hamburgare xD Inte så ovanligt vaa ??


Aariel blev inte tvättade och fixade idag...

.. Nepp, för när jag skulle ta in henne så kom jag på att hon ska ut i hagen imon ...

SMART ISABELLE !!


Så nu ska jag äta, sen rida Masso och Humlan :)


Maten väntar så vi hörs sen ;)


// Issaa

Av isabelle hällström - 1 augusti 2011 16:52

Tjja <3

Ibland undrar jag hur folk tänker...
Nämen ärligt talat, ibland blir ju folk sura bara för att man inte gör som dom säger, eller gör på deras vis ?

Här på bloggen så har jag fått, komentarer (som inte finns med för jag har tagit bort dom.. )
Bara: Varför gör du så, och det är ju dåligt, och du rider ass dåligt så sluta rida och sånt ??
Och typ : Varför skriver du sådana onödiga saker som tillexempel vad du har eller ska göra idag !?

Asså, det är ju typ meningen, men om Ni tycker så så sluta läsa den då !!
Sluta hacka på alla andra och gör något eget !!
Skaffa Er Ett Liv !!
Sluta klaga på alla andra !!

Jag blir såå, himlan trött på folk som bara klagar på andra, och typ utnyttjar dom!!
Varför ska man klaga på någon annan ??
Och om någon säger typ: Du tycker allt handlar om dig !!
Men det är ju mitt Liv !! Ska det inte handla för det mesta om mig då ?
Det är ju samma sak som om att i ditt liv så handlar det ju mest om dig !!
Man ska tänka på sig själv, men inte för mycket !!

Patetiska människor !!

Sen finns det dom människor som aldrig tänker på sig själva och bara på andra !!
Sånna människor är såå undebara !!
Dom gör allt som dom kan göra :)
Är ofta alltid posetiv, och vågar stå för vad dom tycker !!
Klagar inte på andra, snackar inte skit !!

Äkta Vänner / Falska vänner

Äkta vän: En sån som inte snackar skit om sin kompis.
Är snäll, men säger emot om den inte tycker så.
Finns alltid där 24/7.
Som man kan prata om allt med !!

Falsk vän: En sådan som snackar skit om en kompis.
En sådan som bara är med en när det passar.
Om man säger något så säger den vidare.
Du står inte för vad du säger.


Äkta vänner IN !!
Falsa vänner UT !!


Jag har inte förlorta något , jag har lärt mig hur en Falsk vän är !!


Mina vänner är Äkta <3

Dom är dom Bästa Man kan ha !!
Och ni vet vilka ni är <3

Pusss <3

// Issaa <3 <3



Av isabelle hällström - 1 augusti 2011 11:17

Tjja <3


Har precis ätit ... Ganska ovanligt att jag äter vaa ?? xD


Ne, men nu ska jag gå ut och fixa för hästarna :)


Sen vid 1-2 typ kommer Mona antagligen och hämtar mig och kör mig till stallet !! :)

Tack MONA !! <3 Såå snäll e du ju <3


Idag ska Aariel Duchsa och sånt , måste ju vara fin juu <3

Hon ska bli Ren igen xD

Passar henne bra tycker jag ...

Saknar lillfia , har ju inte träffat henne sen i torsdags :( <3

Men idag ska hon få vila, för imorgon är det Cleround i Kungsbacka :D

Hoppar 70-80 tror jag :)

Så bilder och sånt kommer förhoppnings vis imorgon isf :)

Hoppas det går bra att köra henne och sånt...

Vet ni vad det värsta e ??

Mamma, har rykt av ALL man på henne så jag kan inte, knoppa den :(

Det var ju bättre än innan, men lite för mycket juu !!

Men, men , nu ser hon lite sötare ut iaf xD <3


Masso och Humlan ska jag rida i Paddoken idag :)

Mest markarbete och lite studs. Några språng blir det väll också ;-)


Molly The Snake <3

  Såååå Gulligt !! <3


Men vi hörs senare när jag kommit hem då va ??

Hoppas på det ;)


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards