isabellehallstrom

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av isabelle hällström - 4 augusti 2011 19:58

Tjja <3


Nu kom jag precis in efter att ha ridit 2 undebara hästar !!
Hoppas hon kommer snart .... !!


Men nu ska jag byta om och lite sånt ;)


Hörs late on <3


// Issaa <3

Av isabelle hällström - 4 augusti 2011 17:45

tjjena :)

Testade tidinställning nu. Så detta e tidinställt ;)

 

Men vad har mina bloggläsare för sig då ??


// Issaa

Av isabelle hällström - 4 augusti 2011 17:09

Tjja <3

Har precis varit och ätit Pizza med Mona :) Riktigt gott !! Sen var vi och sa Hej, till Cindra, Nilla ocg Danile :) Jeesi och Robert var osså där ( Maja med ofc ). Nu e jag hemma igen och hästarna e inne :) Nu ska jag äta choklad banan xD Sen blir det att rida hästan :)
Efter det när Mona e här igen, så ska vi ner och bada ... 7 timmar senare typ xD Och efter det ska vi grilla ;) Bra planer fram över tycker jag iaf ;)
Men nu ska jag äta !!

Hörs late on <3

// Issaa

Av isabelle hällström - 4 augusti 2011 12:39

Tjja <3

Det eee VARMT !! 29 grader inne, och 35 grader ute :O När kommer du Mona ?? Vill ner och Bada ;) Fick ett samtal från Cindra ( Pernilla´s dotter ) Att hon ville att jag skulle komma till dom senare. Dom har ju varit i Italien i 4 veckor typ :P Lyx, ee ja !! Hon ringde, och ba :
Cindra : Isabelle va gö du ??
Isabelle : Jag mockar ;)
Cindra : Men kan du komma till oss sen ??
Isa : Men ni e väll i Italen ??
Cindra : Nee, vi e i Sverige.
Isa : Jaha okej. Vart ??
Cindra : I varberg ;)

Sen gav hon Pernilla telefonen, och hon sa att dom börjde köra från Italien vid 8 igår morse :O Och inte stannat än ända gång :@ SJUKT !! Fatta att dom kört i 17 timmar typ ....
Men nu e dom hemma iaf ;) Alla 3. Daniel , Nilla och Cindra <3 Så nu kan man ju sluta vara avensjuk iaf xD
Bjuder på lite blder på dom !! <3
Cindra <3

     

Hon red på Molly innan hon tyckte hon blev för liten xD Så nu rider hon på Wilda ist xD ( Bilden ovan ;) ) 

Pernilla <3

        Bilden ovan visar hennes rätta jag xD <3

Daniel <3

    Saknade e ni <3


Men hoppas att Mona kommer snart så vi kan bada :) Det e lite väll varm asså !! Sen ikväll ska jag rida hästarna !! <3

Men vi hörs sen :)

// Issaa

Av isabelle hällström - 4 augusti 2011 10:06

Tjja <3

Srry, att jag inte bloggat förrän nu, men har sovit ;) Först väkte pappa mig klockan 8 :O Så skulle vi släppa ut hästarna. Men dom hade inte ätit upp, så jag gick in och la mig igen. Vid 9 gick jag upp igen och släppte hästarna :) Sen gick jag och la mig igen, men kunnde inte somna för Magen ropade på Mat xD
Så nu ska jag äta frukost = Rostat bröd ;) Och kolla på Våra Bästa År xD Serien är lite sjuk nu, men finns ju inget bättre !!


Sen efter det kommer antagligen Mona, så ska jag gå ner och bada :) Äntligen ... Det är 30 grader i solen nu... Sola lite ganske ??


Och i eftermiddag kväll så ska jag rida hästarna :) Vet inte riktigt vart, men får se :)
Blir inget Tahult idag. Mamma sa att hon fixar Masso !!
 
Men nu ska jag äta juu !!


Så vi hörs sen :)


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards