isabellehallstrom

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av isabelle hällström - 12 augusti 2011 21:07

Tjja <3Nu blir det snart sängen , för imorgon e det Tävling :D Vi taggar , taggar :D Åååå, gud vad jag längtar asså !! Hoppar Lc , Lb med Masso båda dagarna. Hoppar Lc , Lb med Humlan imon och antagligen Lb , La :D Tänk om jag debuterar i La asså !! Men iaf : Idag red jag Aariel med Becka och Natta men vi red Galoppvägarna ist för att klättra.... Men på måndag ska jag klättra :) Kommer inte blogga imon :( Men på söndag kväll e jag här igen med , resultat m.m :)Men nu ska jag sova för ska upp halv 5 imon ;) Ha det gött nu alla undebara människor <3// Issaa

Av isabelle hällström - 12 augusti 2011 11:26

Tjja <3Idag har jag varit ute med hundarna en sväng sådär. Lite galna var dom ju ;) Nu ska jag äta bakad potatis till frukost :) Det e ju sååå gott !! I Love It. Efter det så ska jag ut och leka med Zenita (mina hund ) så hon elugn när mormor kommer :)Sen blir det stallet , ska antagligen rida med Becka och Natta. Ska rida Bästa Aariel :) Humlan och Masso får villa idag eftersom det e Tävling hela helgen :) Så nu ska jag äta .Men vi hörs sen :)// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards