isabellehallstrom

Alla inlägg under juli 2011

Av isabelle hällström - 7 juli 2011 22:56

Tjja <3


Haha, MAT !!

Japp, nu blir det mat ;-)

Jag älskar verkligen mat ;)


Om det är gott förstås xD <3

Nu ska jag äta Vittbröd med Oboy :)

MUMS !! xD


Men vi hörs imon ;)


// Issaa <3 <3

Av isabelle hällström - 7 juli 2011 16:13

Tjja


Det är sant , Jag har dom Bästa ponnynarna tycker jag  xD <3


Idag red jag först Aariel en kort svän, för hon tappade en sko...

Jag red med den nya luvan :)

Hon gick Super bra med den !!

Hade alla mina nya saker på :)

Allt passade :)

Hon var jätte duktig när jag red också, hon arbetade hela tiden ;-)


Masso var också Jätte duktig idag ;)

Jag red rid leden med henne :)

Travade hela tiden typ ( Tog några galopper ), och arbetade :)

Red henne med den nya luvan också ;)

Hon var såå söt min lilla gris <3


Imorgon ska jag Hoppa Masso och rida ut Aariel om inte hon får stå ;)

Hoppas det går bra <3


Humlan var så söt i hagen idag, för när jag hämtade och släppte ut Aariel och Masso i hagen så hoppades hon på att jag skulle ta in henne <3

Gullig e hon !! <3

  Sötaste Hmlan <3 <3


// Issaa <3 <3

Av isabelle hällström - 7 juli 2011 09:49

Tjja <3


Nu ska jag snart åka till stallet, och rida Aariel och Masso :)

Men får se vart eftersom det är så varmt :)

30 grader :O <3


Får se om jag rider med någon ;)


Men nu måste jag gå ;) <3


Vi hörs sen :)


// Issaa <3 <3

Av isabelle hällström - 6 juli 2011 20:12

Tjja <3


Idag har jag ridit Aaiel :)

Hon var jätte duktig !!

Hon var inte ens rädd för Bussen :)

Super , Duper !! <3


Masso fick vila idag :)


Nu sitter jag hemma hos pappa, och är rastlös ;)

Vi ska nog hitta på något ;)


Imorgon så ska jag rida både Masso och Aariel :)

Båda en lite längre sväng tror jag ;)


Och så ska jag testa Aariel`s nya saker :)

Jag ska rida henne med luvan så jag vet hur hon är ;)


Men nu ska jag göra något annat ;)


Vi hörs imorgon ;)


// Issaa <3

Av isabelle hällström - 6 juli 2011 19:48

Jag har Världens bästa ponny !!


När jag tog henne, så hade hon inte ens blivit hoppad med ryttare på ryggen.

Hon var inte riden så jätte mycket.


Nu så hoppar hon 90- 1,00 banor utan problem, och hon är högt över !!

Hon hoppar nästan alltid och bjuder !!

Hon är såå himla undebar att rida , att hoppa, att bara vara med !!

Tänk att hon bara är 6 år  <3

Andra gången jag red henne hemma så sköt hon av mig...

Jag sa att jag aldrig ville rida henne med.

Det gjorde jag inte heller på 1 helt år.

Men sen såg jag när hon hoppade, och hon hoppade som en gud !!

Jag hoppade henne på en cleround.

60-70


Sen dess har jag ridit henne hela tiden.

Jag Älskar att rida henne !!

Hon är så rolig.

Det är så himla kul att utvecklas med henne :)

När hon blir bättre - blir jag bättre.


Jag tittar bara framåt, inte bakåt.

Jag ser ljuset, inte mörkret.

När jag tittar framåt i ljuset ser jag, Dig !!


Du är den Bästa !!


Nu ska jag få börja Tävla henne också.

Hoppas hon funkar..

Jag tror på henne !!


You Are Simple The Best !!

And I Will Alwas Love You !!

            Jag Älskar Dig


// Issaa

Av isabelle hällström - 6 juli 2011 11:42

Tjja <3

Japp, jag är duktig !!

Tycker jag iallafall ;-)


För jag har precis gjort pannkakor, som blev hyfsat lyckade ;-)

Hahahaha !!


Snart blir det stallet och rida Aariel och Masso :D

Jag LÄNGTAR !!

Jag har inte ridit dom på 5 dagar :((

Men Becka, och Natta har ju som tur gjort det ;)

Tack Becka och Natta !!


Aariel ska gå en lite sväng, för hon ska vaccineras klockan 4 :)

Så nu eller snart iaf så får jag börja Tävla henne !! :D

Skojjigt !!

Hoppas bara att hon är snäll på Tävlingsplatser ...


Hon ska få gå med Alla sina Nya saker :) <3


Masso ska nog gå en lite längre sväng :)

Men jag får inte vara klar försent, för ikväll ska jag till Pappa :) <3

Jag älskar att vara hos Pappa ;)


 

Finaste Aariel <3


// Issaa <3

Av isabelle hällström - 5 juli 2011 20:04

Tjja <3


Nu är jag Äntligen hemma :D <3


Tack så mycket, Mamma , Pernilla och Cindra för en härlig helg !!


Jag köpte :


  • Stigbyglar  = Stål, som går att böja med gummi på sidorna )
  • Schbrak = Mörkblått med guldig kant
  • Trän = Ett brunt pullanos 
  • Tyglar = Bruna gummi tyglar ( Till mitt nya Träns ;-) )
                Bara saker till Aariel ;-)
  • En luva = Svart med rosa kant
   Bilder Kommer nog ;)
Jag handlade för 550 kr :)
Jag köpte bara det jag behövde :)
Jag tänkt köpa det Nya gråa  GG schabraket med Luva till , men jag vet ju inte om Aariel går med luva = Därför köpte jag en billigare ;) ( 45 kr )
Nu så ska jag packa upp, och äta något, sen blir det en dusch, och Tv ;)
Imorgon ska jag rida Aariel och Masso :D <3
Någon som vill rida !?
Efter det bilr det att åka hem till pappa :-D <3
 
Fin, Fina Humlan <3  
Men nu Måste jag gå :)

// Issaa <3 <3


Av isabelle hällström - 1 juli 2011 12:01

Tjja <3


Nu blir det Falstebo :D

Vi åker om typ 10 minuter :)

Vi är där Fredag- tisdag :)


Vilka ser man ??


Hoppningen igår på Aariel gick SUPER !! <3

Hon var Grym !! <3

Bäst är hon <3 <3


Fölåt om jag inte bloggar under helgen för vi har ingen dator med oss, tror ja :)


Men nu måste jag ju gå :/


Vi hörs på tisdag   


// Isssaa <3 <3

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards