isabellehallstrom

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av isabelle hällström - 26 juli 2011 22:39

Tjja


Förlåt för att jag inte bloggat förrän nu :(
Men jag har inte hunnit !!


Imorse när jag skulle släppa ut hästarna så, rymde Humlan..
.. Sen när hon sprang in i sin box igen ( När jag hade fått tag på henne ) , så ramlade hon, och Vällte ;(
Stackars Ponny !!
Asså, jag grätt verkligen ...


Så nu vågar hon knappt gå på golvet...
Men det är ganska halt, för det är ny målat och så ...
Men det är okej med henne nu iaf :)
Hon blev bara lite rädd


Efter det så cyklade jag till bussen :)
Sen red jag aariel :)
Det gick Jätte bra !!
Red själv, men det var inga problem ;-)


Sen kom pappa och hämtade mig.
Vi åkte och åt, sen hem :)
Sen börjde jag olja altanen ;-)
Det är faktiskt ganska skoj xD


Sen red jag Humlan och Masso :)
Båda var Jätte pigga, men det gick bra ;-)


Imorgon ska jag olja, Sen rida Aariel :)
Ska klättra imorgon :)


Efter det så ska antagligen jag och Mona rida ;-)
Skojjigt juu !!


Men nu ska jag nog äta lite xD


Hörs imorogn :)


// Issaa

Av isabelle hällström - 26 juli 2011 09:52

Tjja  <3


Idag vaknade jag , 09:38 ;-)
Jag vaknade för att jag kom på att hästarna måste ju ut ...
.. När jag kommer ut så har ingen av dom ätit upp xD
Eller Humlan hade allt hö kvar, så jag fick ge Masso mera xD
Hahaha  <3


Snart ska jag kolla busstiderna :)
Jag ska ta bussen till Tahult.
Ska ju rida Aariel :-)


Vet inte riktigt vart .. Men någon stanns iaf ;)
Får antagligen rida själv så jaa..
Jag kanske rider med Becka till Landvetter banan eller ngt ;)


Sen när jag kommer hem så ska jag rida Humlan och Masso :)
Dom ska bara gå en liten, sväng idag för att dom har, ju stått i 2 dagar :)


Ny header kommer !! Jag lover !!


Men denna datorn är Värdelös !! ( Våran riktiga är inne på lagning , Blixten gjorde sönder den typ xD )
Den stänger av sig när den vill typ :(
Jag har skrivit om detta inlägget 4 gånger ...
Bllää !!


Men nu ska jag kolla till hästarna igen ;)
  Cool Ponny bus <3


Vi hörs sen :)


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards