isabellehallstrom

Alla inlägg den 23 juli 2011

Av isabelle hällström - 23 juli 2011 19:44

Tjja


Nu är jag hemma från en undebar helg :)

Vill inte åka hem, vill att Tävlingen och allt annat ska fortsätta !!


Träffade så sjukt många undebara människor asså !!

Träffade tex : Nellie.B, Linn.O, Elin , Ella, Jenny , Maja , Isabella Och många mera !!

Hade sååååå sjjuukktt kul assååå !!

Ni kan inte fatta xD


Nellie Berntsson :

Nellie är en sån sjukt undebar person !!

Du är såå snäll, så söt såå otroligt Mogen !!

Det som jag beundrar hos dig, det är att du snackar inte skit om andra, och du trycker inte ner andra !!

Asså, alla ni som håller på att hacka och sånt på henne bara SLUTA !!

Man ska inte hacka på en person som är så otroligt snäll och rolig.

Vill typ allas bästa att alla ska må bra !!

Tycker så synd om dig att du inte satte sista nollan i La.

Men du kommer att göra det, för du e GRYM !!

Du red skit bra Nellie !!


Och Alla ni andra som jag träffade och var med Ni  är också Gryma !!


Jag fick såå otroligt många nya vänner !!

Kan inte fatta hur det kan finnas så många undebara människor !!

Looovvvee tooo Errr !!


Men här kommer Resultaten :


Humlan :

Torsdag Lc : Hur fin som helst. Hoppade jätte fint och svängde grymt. På sista i omhoppningen så la jag handen så hon hade inget stöd alls !!

Så fick ett stopp där. Men Grym annars


Fredag Lb: En Grym runda !! Gick hur fint som helst !!

Jag kom 3:a i denna klass :D


Lördag Lb+5 : Jag debuterade i detta ;-) Har aldrig hoppat högre än Lb på tävling med henne

Fick ett stopp på sista kombenaskonen i omhoppningen, men dety  ar mitt fel !! Båda var trötta det var uppförsbacke och jag slutade driva !!


Humlan var GRYM !! Är såååååå Sjukt nöjd över ponnyn !!


Masso :


Lc : Jätte fin. Bra språng och det stämde. När jag skulle svänga upp till 9:an så blev hon rädd för ett annat ´hinder som stod brevid ( Ett troll hinder xD ) Så hon kastade sig och lite sånt xD


Lb : Jätte fin !! Svängde upp för snävt till 10:an och det var ett plank också så hon rev det. Men kom 8:a :)


Lb+5 : Debutera här med. Jätte fin. Men hon var Super trött verkligen !!

Men kom 4:a :)

Hon höll på att stanna i sista kombenaskonenen men alla typ smacka så hon hoppade :)


Jag är SUPER nörjd över båda 2 !!

Och jag är nöjd med mig själv också ;-)

Tack för Alla som hjälpte till och allt !!

Filmer och bilder kommer !!


Har haft skit kul verkligen !!


Loovvee youu !!


// Issaa


Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards