isabellehallstrom

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av isabelle hällström - 19 juli 2011 22:24

  The Best !!


// Issaa

Av isabelle hällström - 19 juli 2011 21:34

Tjja <3


Japp, jag är duktig !!

Tycker jag iaf ....


Jag är sååå över laddad inför Varberg så det är inte sant typp :O <3

Jag lääänngggtttaaarrr !!!!


Nu håller jag och Jessi ( Mest Jag ) på att baka Cheesecake :)

Duktiga vi e vaa !?

Japp, det e vi... Jaaa ...

Goooo Me and You xD

hahaha !!


Imorgon ska jag åka med mamma till stallet vid 7:00 :O

Men, vad gör man inte för sina små älsklingar :)

Dom måste tvättas och stylas ;-)

Fina ska dom ju va !!


Looovveee them !! <3


Kanske hinner fixa en bild film på Humlan nu :)

Får se ;)


// Issaa

Av isabelle hällström - 19 juli 2011 20:31

Tjja <3


Hoppade Humlan idag :)

Det gick SUPER !!

Grymm var hon <3

Hon verkligen flyger över 1 meter hur lätt som helst !!

Bara lyfter benen typ xD <3

Bästa Ponny !! <3


Masso var knassiiiigg idag xD

Som vanligt asså.... Emmhh, Tjjha ...


Taggar inför Varberg nu då :)

Hoppar Krabb cupen ;-)


Vilka ser man ??


Nu ska jag baka Chesscake :-)

MUMS !!!!

Hahaha x)


Imrgon blir sista inlägget...

För bloggar inte på Torsdag och Fredag :(

Men Lördag e Jag tillbaks med Resultat, Filmer och Bilder :)


Men nu måste jag gå :)

Hörs imorgon :)


// Issaa

Av isabelle hällström - 19 juli 2011 09:24

Tjja <3


Förlåt för att jag inte bloggade igår på kvällen.

Våran dator cpade så man kom inte in på internet :(


Men iaf :

Nu ska jag åka med Jessi ( Syster ) och Maja till Vårdcentralen :)

Maja ska vägas, och mätas, och få sin första spruta ;)


Sen ska jag åka till stallet och fixa för hästarna :)

Rida Masso en kort sväng och Sen börja Putsa Allt :)

Efter det ska jag Hoppa Humlan några språng vid typ 2-3 :)

Sen är det bara att fortsätta Putsa och packa Allt :)


Idag ska vi också städa bilen.

Det behövs kan man säga xD

Hahahaha <3


Men nu måste jag gåååå ;)


Hörs sen :)


// Issaa <3 <3

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards