isabellehallstrom

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av isabelle hällström - 28 juli 2011 20:21

Det kan nog inte bli mycket värre..
Fick reda på en sak till , som jag inte får säga till er ...
Sen gick träningen SKIT !!
Jag red ass dåligt, och Aariel lyssnade inte alls på mig eller min sjänkel !!
Hon kastade jätte mycket med huvudet och var inte alls fokuserade :(
Jag sa ju att jag inte ville ha en sådan här träning mer ...
Men det var väldigt varmt också.
Kanske måste byta bet !?

Nepp det gick inte bra !!
Vet inte riktigt, får se :)


Masso och Humlan får vila idag !! :)
Jag orkar verkligen inte rida nu ;/

Men imorgon ska jag rida om Masso e bättre, annars rider jag bara Humlan.
Imorgon ska Matilda rida Aariel.
Så kan ju inte rida henne då :(


En sak var iaf bra :
Var ju med Jessi och Emelie och handlade idag.
Först var vi på Backaplan och titta lite, sen till Myone :)
Där köpte jag en GG luva till Aariel i storlek Ponny, men såklart så var den förliten ...
Sen åkte vi till Nordstan och tittade.
Vi köpte varsitt par skor :)
3 st för 200 kr xD
Billigt och Bra !!
Tack för det Jessi och Emelie och såklart Maja och Neo ;)

Nu ska jag äta lite mat, sen bara Vila :)
Det behövs nu känner jag !!


Hejj föresten xD


Men vi hörs imorgon :)

// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards