isabellehallstrom

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av isabelle hällström - 15 juli 2011 20:58

Jaa, vad tycker ni ??


Borde jag ha en ny header ??

Och isåfall hur ska den se ut ??

KOMENTERA DÅÅÅ !!!

Vill ha förslag juu !!

Eller ska jag ha kvar denna ??

Hjjälp !!


Någon som kan göra bra headers ??


// Issaa <3 <3

Av isabelle hällström - 15 juli 2011 20:44

Tjja <3


Idag hade jag ännu en piggggg ponnyyyy xD

Massoooo :)

Hon var super piggg verkligen ;)

Så skadad, Nee :D

Det är bra, för nu får hon ju åka med till Varberg :D <3

Tänk om jag bara skulle åkte med Humlan ....


Men iaf :

Idag så möte jag Natta i stallet vid 12 tiden :)

Vi målade klart Oliver, och Wildas boxar :)


Sen red vi Haffix och Aariel :)

Det gick jätte bra !!

Haffix var ganska snäll idag :)

Eller vad tycker du Natta ??

Aariel var också duktig idag ofc ;-)


Sen red jag Masso med Natta som fick låna Atena och Rebecka som fick låna Surprice :)

Surprice och Atena = Emelie`s hästar :)

Tack för lånet Emelie ;)

Det gick jätte bra :)

Becka och Surprice var lite klumpiga bara xD

Eller hur Becka ?? xD <3

Hahaha , dom var för söta asså ;-)


Imorgon ska jag ta 10:47 bussen härifrån.

Så är jag i stallet vi 12 typ.

Ska måla klart alla boxar imon och lite sånt ;)

Sen ska jag rida Aariel med Natta :)

Sen rida Humlan ska jag nog Hoppa :)

Och Masso med Becka tror jag nog ;)


Sen på kvällen så blir det att åka hem till Lollo och sova där :-)

Mysssss <3


Dagens komentar :

Lollo - Vad ska du göra imorgon kväll ??

Issa - Jag ska sova hos dig !?

Lollo - Ja, just det , men va bra då kan ju vi se alla Harry Potter filmerna xD

Du e rolig du Lollo <3

Hahahaha <3


Men nu ska jag titta på tvv ;)


Vi hörs imorgon :)


// Isssaa <3 <3

Av isabelle hällström - 15 juli 2011 11:29

Tjja <3


Nu blir det stallet som vanligt xD

Jag ska möta Natta där vid 12 tiden.

Vi ska måla klart stallet idag :)

Vitt och grått blir det ;)


Sen ska vi rida Haffix och Aariel :) <3

Vet inte riktigt vart, men blir nog galhållan skulle jag gissa på :)


Humlan får vila idag <3


Masso får jag nog rida en sväng beroende på hennes bak ben :/

Men annars får hon vila <3

Hon måste ju bli frisk till Varberg juu !!


Men nu måste jag ju, gå för stallet väntar xD <3


Vi hörs sen :)


// Issaa <3 <3

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards