isabellehallstrom

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av isabelle hällström - 18 juli 2011 15:22

Tjja <3


Nu åker till stallet :)

Ska rida Humlan själv :)

Masso ska jag rida med Jessi som ska rida Wilda :)


Ska testa broddar och sånt idag med :)


Vi hörs sen ;-)

  Cool ponny <3


// Isssaa

Av isabelle hällström - 18 juli 2011 14:33


 Finaste Aariel !! <3

Av isabelle hällström - 18 juli 2011 12:36

Tjja <3


Nu är mina klädder packade och klara :D

Nu är det bara häst sakerna som ska fixas :)

Men det fixar jag imorgon :)


Guud vad jag längtar asså !!

Det ska bli såå skojjigt att träffa alla undebara människor och Allt !!

Loove itt !!


Nu är det snart dags att åka till stallet och rida ponnysarna :)

Skojjigt ;-)


Imorgon ska jag ner och hoppa Humlan vid 10 typ.

Måste hoppa igenom henne innan Varberg :)

Ska typ gå ner och ta typ 5 språng bara eller ngt ;)

Masso ska gå typ Lilla rundan eller ngt :)


Vem ska ner till Varberg mera ?? :)

Kom gärna fram och säg Hej eller ngt ;)


Men nu ska jag äta igen xD


// Issaa <3 <3

Av isabelle hällström - 18 juli 2011 10:17

Tjja <3


Vaknade idag av att Zenita och Zenta hade krig i min säng ...

Dom krigade om en boll xD

Dom är så söta, men inte när dom väker mig !!

Kan dom inte hålla sig till golvet ??

Knasbollar !! <3


Nu ska jag gå ut med alla 3 hundar :)

Sen ska jag packa Alla mina saker :)


Sen blir det nog stallet :)

Ska fixa åt Humlan och Masso :)

Båda 2 ska trava ridleden ;-)

Någon som vill rida med ??


Bilder ifrån när jag hoppade Humlan i lördags :)

Tänk inte på mig tack !!

Jag ser inte bra ut, men tänk Bara på ponnyn tack !!

        Foto : Evelina Dahl :)

Finaste ponnyn <3

Kul att hon stannade 1 gång på 60 men hoppade 1 meter xD

Looovvveee <3


Hörs senare !!


// Issaaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards