isabellehallstrom

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av isabelle hällström - 25 juli 2011 20:10

Tjja <3

Idag red jag med Bekca som red Räkan :)
Det gick Jätte bra !!
Hon var ganska pigg, men lyssnade ändå ;-)
Duktig Flicka <3
Tack för idag Becka !! <3

Hästarna är hemme hos pappa nu :)
Dom stor trivs verkligen :)
Dom har ju fått mat xD

Dom fick vila idag igen :)
Imorgon ska jag rida båda 2 :)

Och efter det så ska jag rida Aariel med Becka :-)
Vet inte riktigt vart, men någon stanns iaf ;-)

Nu har jag precis ätit mat :D
Jag Älskar Mat xD
Hmm...Tjja...

Nu ska jag äta lite mera, och sen fodra hästarna ;)
Mat, Mat ,och mera Mat xD <3

 

Miss You Honey <3


Vi hörs imorgon :)

// Issaa

Av isabelle hällström - 25 juli 2011 14:00

Tjja <3


Japp, ska försöka fixa en ny heder :)


Kommer förhoppningsvis ikväll eller imorgon :)


Så var inte och kolla mycket så missar ni inte den xD


Och komentera gärna och skriv vad ni tycker om den !! ;-)


Hörs sen , för nu blir det stallet juu :)


// Issaa

Av isabelle hällström - 25 juli 2011 13:52

Tjja <3


Nu blir det stallet ;)

Ibland känns det som om att man mer eller mindre bor där xD

Tur att man Älskar att vara där då ;-)


Ska rida Aariel idag :)


Efter det så kommer pappa så ska vi åka och handla , sen hem byta bil, sen upp till stallet igen för att hämta hästarna :)

Kuuulll !!

Pappa har 2 bilar ( En grön = Långsam ( Tycker jag ) ) En vinröd = Snabb ( Tycker jag ) ) xD

Så vi ska byta från den Gröna till den Röda !!

För pappas jobbar bil ( Den gröna ) orkar typ inte dra mina hästar xD

Så tjoka är dom väll ändå inte ?? ... Eller ... ??

Nee, inte Humlan iaf ;)

Masso kan ju diskuteras xD


Sen ska jag rida Masso och Humlan hemma hos pappa en liten sväng :)


 

Galet fin ponny <3


Men vi hörs ikväll :)


// Issaa

Av isabelle hällström - 25 juli 2011 10:57

Tjja <3


Idag ska jag rida Aariel i skogen.

Någon som vill rida med ??

Aariel har ju stått i 1 vecka så jag måste sätta i gång henne nu ;-)


Sen efter det så kommer pappa och hämtar Mig, Humlan och Masso :)

För jag ska vara där uppe i 1 vecka eller ngt sånt :)

Skojjigt <3

Jag kommer ju forfarande rida Aariel :)

Men dom ska få ta det lite lugnt nu.

Dom har ju gått ganska hårt ;)


Nu tittar jag på Tv och ska snart gå ut med Hundarna ;)

Sen ska jag äta Bullarr :D

Jag älskar Bullarna !!

Dom är skitt goda xD

... ?? ...


Men nu måste jag gå :)

Hörs senare hoppas jag ;-)


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards