isabellehallstrom

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av isabelle hällström - 14 juli 2011 20:20

Tjja <3


Idag har det ju regnat hela dagen typ ...

Jag gillar inte regn !!

Man blir juu såå blöt xD


Nu är jag hemma hos pappa med Nya torra kläder :)

Myssss !!


Idag så red jag Humlan en sväng i paddoken :)

Pigg, pigg , PIGGGGG var honn xD <3

Verkligen jätte pigggg ;-)

Hon är för sööt ibland ;-) <3


Sen så tog jag bussen till stallet där Natta stog :)

Men det var inte så kul, för hon va ledsen :(

Haffix var inte snäll mot henne ...

Han hade ställt sig med henne så hon kunnde inte rida :(

Så vi gick upp till paddoken och longera honom :)

Det gick bra iaf !!

Han är en knas boll ;-)

Eller vad säger du Natta ??


Aariel fick vila idag :)

Masso red ju Hanna :)


Imorgon ska Humlan få vila tror jag :)

Masso ska jag rida en kort sväng någon stanns ;)

Aariel ska jag rida med Natta och Haffix :)

Hoppas det går bättre då :)


En dag över - En annan väntar.


 

Bästa Vän <3


Vi hörs imorgon :)


// Issaa <3 <3

Av isabelle hällström - 14 juli 2011 12:32

Tjja <3


Idag sova jag till 10:55 :)

Var sviin trött när jag vaknade ;)

Zabina och Zenit hade krig i min säng ;O

( Våran hunadar )

Vi har en till Zenta men hon är för gammal för sånt ;)

Drömmde lite konstiga drömmar också....


Idag ska Aariel få vila <3

Hon skötte sig så bra igår så hon förkännar det jju !! <3


Masso har en annan tjej som heter Hanna :)

Så dom red henne idag :)


Humlan ska jag rida en sväng iaf :)

Någon måste jag ju få rida xD <3

Någon som har lust att rida med ?? ;-)


Sen efter det så får jag se om jag tittar på Lollo när hon hoppar Ronny :)

Men det beror ju på om dom tränar hemme eller inte ;-)

Och när dom ska ...


Ska åka hem till pappa idag <3

Stannar där tills på söndag :)

Då blir det hem till mamma och packa och sånt ;-)

För nästa onsdag bär det juu av till Varberg :)

Loovvveee <3 <3

Längra det kan man juu lätt säga att jag gör iaf ;-)


  

Bästa Lollo <3


Vi hörs sen :)


// Issaaa <3 <3




Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards