isabellehallstrom

Alla inlägg den 29 juli 2011

Av isabelle hällström - 29 juli 2011 19:05

Tjjena <3

Dagens planer : - Check
Nu ut och olja.- Check
Fixa för hästarna.- Check
Baka kladdkaka.- Check
Olja mera.- Check
Rida hästarna.- Check
Japp allting är Check ;)

Red Hästarna idag, red i paddoken på båda två. Red mest markarbete, men hoppade lite också ;)
Masso var lite slarvig med benen, men rev ändå inte. Humlan hoppade bra, men arbetade inte jätte bra i höger galopp...
Oljningen är nästan klar, har lite kvar på utsidan bara, är klar imorgon förhoppningsvis ;)

Kladdkakan var totalt MISSLYCKAD !!
Vet inte riktigt, först så hade jag för lite kakao i ( Den tog slut .. ) sen var den typ inne för lite så den ser ut som typ pannkak smet i mitten...

Och nu så ska jag , pappa och min bror Mikael åka ner och handla :)
Maaaattt xD

Imorgon ska jag inte till Tahult heller för Aariel ska vila, så tror att mami tar henne !! <3

Ganska rolig dag faktiskt.
Bästa ponnisarna har jag juu !! <3

Men vi hörs senare :)

// Issaa

Av isabelle hällström - 29 juli 2011 11:35

Tjjena <3

Dagens planer :

  • Nu ut och olja.
  • Fixa för hästarna.
  • Baka kladdkaka.
  • Olja mera.
  • Rida hästarna.


Ganska rolig dag faktiskt.
Jag åker inte till Tahult idag !!
Matilda ska ju ha Aariel <3
Mine prinssesa xD <3

Ena dagen är man INNE, andra dagen är man UTE !!
Jag kör på UTE idag då ;)

  The Best Ponny <3


Men vi hörs senare :)

// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards