isabellehallstrom

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av isabelle hällström - 24 juli 2011 22:10

Tjja <3


Idag red jag hem Aariel från betet :-)

Jag red med Natta som red upp Wilda ;-)

Aariel var sviin piig när vi red hem xD


Efter det så fick jag låna Atena av Emelie så jag kunde rida med Becka och Räkan ;)

Atena är en maxad D-ponny , hon är en BIFF !! Från topp till tå verkligen xD

Lång man , ganska tjok, värsta Biffen assåå !!

Jämför man med Humlan så är hon Asssss stor verkligen xD

Bilder på Atena :

     

Fin, e hon !! <3

Tack för lånet Emelie :)

Det gick Super bra verkligen ;-)


Tack Bekca och Natta för idag !! <3


Nu håller jag på att baka bullar xD

Duktig jag e !!


Men vi hörs imorgon :)


// Issaa

Av isabelle hällström - 24 juli 2011 14:03

Tjja <3


Nu åker jag till stallet och rider Aariel :)

Hon ska gå i skogen tror jag ;-)


Humlan och Masso får vila idag :)

 


Vi hörs senare :)


// Issaa

Av isabelle hällström - 24 juli 2011 10:30

Tjja <3

Jag kände mig ganska nyttig igår...

För till middag åt jag rostade mackor med marmelad xD

Är inte det nyttigt ??


Iaf, idag ska jag rida Aariel en sväng :)

Hon ska få komma hem från betet nu !!

Vill ha hem henne juu !!


Humlan och Masso ska få vila idag ofc ;-)

Dom har varit Gryma hela helgen !!

Bästa, Bästa !! <3


Imorgon åker jag, Humlan och Masso upp till Pappa :)

Aariel får stanna hemma ;)

Ska vara där i typ en vecka eller ngt :)

Så ska jag såklart åka hem och rida Aariel också.

Men får se lite så.. Typ ... Jaaa..

Nästa helg blir det kanske en Tävling :)

Med Aariel tror jag ;-)

Men får se xD

Ska gå in och kolla på det nu ;)


Vi hörs senare :)


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards